Pánové a dámy, co je to e-mail?

From: Miloš Hovorka (miloshovorka@volny.cz)
Date: 26. 06. 2003, 13:04 CEST


E-mail je elektronická pošta. Pořád je to pošta. Jako u té klasické mohu
služeb této pošty využívat tak, že někomu něco zašlu a naopak bych měl i
já očekávat, že někdo zašle něco mně.

 

Myslím, že tato idea stála u zrodu e-mailu.

 

Klasickou poštou  docházejí občanům a firmám do poštovních schránek
letáky různých firem a podle mé zkušenosti se většina národa četbou
těchto materiálů baví. Stačí se u vás v baráku podívat - málokterá
schránka nese označení s tím, že si její majitel vhazování reklamních
materiálů nepřeje.

 

Stejně tak je třeba i e-mailu vybudovat účinné nástroje pro ochranu
toho, kdo si nepřeje být reklamními e-maily obtěžován.

 

Myslím, že by mohlo existovat v Česku něco jako označení e-mailové
schránky před zavináčem např. kódem "n" - jako nepřeji si. Porušení
tohoto zákazu ze strany odesílatele reklamního e-mailu by mělo být silně
sankcionováno. 

 

U e-mailu bez tohoto označení by, filozoficky stejně jako u klasické
pošty, nemělo být zasílání reklamních e-mailů předem bráněno.

 

Zasílání reklamních materiálů klasickou poštou je významných prvkem k
uspokojování potřeb našich spoluobčanů. Stejně tak přináší významné
zisky celé sféře od výroby až po propagaci výrobku. Spokojeny jsou
nakonec obě strany.

 

Může to platit i e-mailu.

 

Z názorů některých názorů účastníků konference však mám pocit, že chtějí
vrátit e-mail k prehistorickým dobám dopisování si s kolegou z
university z vedlejší místnosti.

 

Miloš Hovorka, daňový poradce, spisovatel, HYPERLINK
"http://www.dane24.cz/"www.dane24.cz

 


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
 



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 13:04 CEST