Petr Valeš - Hledat.CZ [SMTP:pvales@hledat.cz] napsal: > co když všechno toto podstoupíme (z technického > hlediska nebude až zas tolik problém) a přesto > náš zákazník bude spammovat ? Když mu prodáte adresy firem, které jste na toto riziko upozornili a když zákazníka jasně o spamu poučíte, tak v tom problém nevidím. Pokud ale chcete jít ještě dál, zaměřte se na opt-in email marketing. Sbírejte adresy od lidí, kteří vysloveně souhlasí se zasíláním reklamních nabídek a prodávejte ty. Ve světě se to běžně dělá, u nás zatím moc ne, takže získáte náskok před konkurencí. Je pravda, že tenhle byznys už tak snadný není. Provozovatel opt-in listu musí něco nabídnout, aby se byl účastník ochoten registrovat. Na druhou stranu jsou opt-in listy poměrně drahé, protože při správné selekci a cílení mají mnohem vyšší účinnost. Když se kombinují i s nereklamními informacemi, účinnost ještě víc stoupá. Podívejte se třeba, jak to dělá Internet.com -- rozešlou kvanta reklamy, nikdo je přitom ze spamu nepodezírá a funguje jim to velmi dobře. Zdraví, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 16:49 CEST