RE: Pánové a dámy, co je to e-mail?

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 26. 06. 2003, 16:45 CEST


Petr Valeš - Hledat.CZ [SMTP:pvales@hledat.cz] napsal:

> co když všechno toto podstoupíme (z technického
> hlediska nebude až zas tolik problém) a přesto
> náš zákazník bude spammovat ?

Když mu prodáte adresy firem, které jste na toto riziko 
upozornili a když zákazníka jasně o spamu poučíte, tak v tom 
problém nevidím. Pokud ale chcete jít ještě dál, zaměřte se na 
opt-in email marketing. Sbírejte adresy od lidí, kteří vysloveně 
souhlasí se zasíláním reklamních nabídek a prodávejte ty. Ve 
světě se to běžně dělá, u nás zatím moc ne, takže získáte náskok 
před konkurencí.

Je pravda, že tenhle byznys už tak snadný není. Provozovatel 
opt-in listu musí něco nabídnout, aby se byl účastník ochoten 
registrovat. Na druhou stranu jsou opt-in listy poměrně drahé, 
protože při správné selekci a cílení mají mnohem vyšší účinnost. 
Když se kombinují i s nereklamními informacemi, účinnost ještě 
víc stoupá. Podívejte se třeba, jak to dělá Internet.com -- 
rozešlou kvanta reklamy, nikdo je přitom ze spamu nepodezírá a 
funguje jim to velmi dobře.

Zdraví,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 16:49 CEST