Petr Valeą - Hledat.CZ [SMTP:pvales@hledat.cz] napsal: > co kdyľ vąechno toto podstoupíme (z technického > hlediska nebude aľ zas tolik problém) a přesto > náą zákazník bude spammovat ? Kdyľ mu prodáte adresy firem, které jste na toto riziko upozornili a kdyľ zákazníka jasně o spamu poučíte, tak v tom problém nevidím. Pokud ale chcete jít jeątě dál, zaměřte se na opt-in email marketing. Sbírejte adresy od lidí, kteří vysloveně souhlasí se zasíláním reklamních nabídek a prodávejte ty. Ve světě se to běľně dělá, u nás zatím moc ne, takľe získáte náskok před konkurencí. Je pravda, ľe tenhle byznys uľ tak snadný není. Provozovatel opt-in listu musí něco nabídnout, aby se byl účastník ochoten registrovat. Na druhou stranu jsou opt-in listy poměrně drahé, protoľe při správné selekci a cílení mají mnohem vyąąí účinnost. Kdyľ se kombinují i s nereklamními informacemi, účinnost jeątě víc stoupá. Podívejte se třeba, jak to dělá Internet.com -- rozeąlou kvanta reklamy, nikdo je přitom ze spamu nepodezírá a funguje jim to velmi dobře. Zdraví, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 16:49 CEST