Petr Valeš - Hledat.CZ [SMTP:pvales@hledat.cz] napsal: > Jak rozlišíte zákazníka, který si chce koupit > databázi firem pro SPAM a který chce oslovit > firmy s poptávkou nebo s korektní obchodní > nabídkou ve svém oboru ? To je správná otázka, ale už jsem vám psal, co na vaší nabídce považuji za neférové. Pokud opravdu nechcete vydělávat na spamu, jsou to jen drobnosti, které můžete dát do pořádku velmi snadno. Konkrétně: 1) Přestaňte databáze s řádové tisíci až deítkami tisíc adres propagovat jako vhodné k email marketingu, nemáte-li svolení adresátů se zasíláním reklamních nabídek. 2) Firmy, které se do vašich databází registrujeí, zřetelně upozorněte na to, že jejich data prodáváte dál a že tedy mohou být zneužita spammery. 3) Chcete-li svým zákazníkům opravdu poskytnout hodnotnou službu, neodkazujte je obecně na "zákony ČR", ale podrobně je poučte nejen o zákonné úpravě emailové reklamy, ale i o etických aspektech a důsledcích spamu na pověst firmy. Pokud to uděláte, dostanete se na úroveň seriózních západních firem, na které jste mne v jednom z předešlých emailů odkazoval a nikdo vás nebude podezírat z neseriozního byznysu. Naopak, co se týče mně, budu si vás vážit, že něco děláte pro osvětu proti spamu u menších firem, které u nás ještě stále velmi často spamují z neznalosti. Zdraví, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 16:17 CEST