>> >>Když mu prodáte adresy firem, které jste na toto riziko >>upozornili a když zákazníka jasně o spamu poučíte, tak v tom >>problém nevidím. Pokud ale chcete jít ještě dál, zaměřte se na >>opt-in email marketing. Sbírejte adresy od lidí, kteří vysloveně >>souhlasí se zasíláním reklamních nabídek a prodávejte ty. No Marku, ja take casto souhlasim se zasilanim reklamnich nabidek, ale jenom od te konkretni firmy - rozhodne necekam, ze mi budou chodit informace od zcela jinych firem, o kterych jsem v zivote neslysel a jejich webove stranky v zivote nevidel. Asi budu pouzivat emailove adresy typu zoner@continue.cz; reklamanawebu@continue.cz, webdesign@continue.cz, diskusenalupe@continue.cz, at muzu snadno zjistit, odkud se to vsechno dostava do sveta :-)
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 17:04 CEST