RE: uzitecny spam?

From: Martin Kostelník (kostelnik@yashica.cz)
Date: 26. 06. 2003, 11:13 CEST


A jsme u toho. Kazda reklama je uzitecna, kdyz oslovi toho, kdo ji v danem
okamziku uvita jako dobrou informaci. Pokud si potrpim na elektroniku, tak
me asi nebude obtezovat nabidka na digifotaky za vyjimecne nizke ceny a
navic na splatky. Pokud me ale dane tema nezajima, vytvori to negativni
postoj. Pokud vycucnu z webu nejakych 50000 adres na zaklade kl. slova a
poslu tam nabidku, tak si muzu byt jisty, ze sem si vytvoril dosti siroke
pole negativnich postoju vuci me nabidce ...
A navic kazde lepsi cileni uz neco stoji. Mozna by se nam tu hodilo nejake
srovnani uspesnosti SPAMU a jinych druhu reklamy v pomeru cena/vykon?
Nedisponuje nekdo takovymi informacemi?

S přáním příjemného dne Martin  Kostelník



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 11:12 CEST