Pane Hovorka, zatimco papirovou reklamu proste cestou kolem schranky vezmu a hodim do pripravene krabice, reklamni mail musim stahnout, coz napriklad pri stahovani posty v zahranici pres roaming a pomaly gsm modem stoji dost penez. A to je ten zakladni a hlavni rozdil. Zatimco u papirove reklamy nese naklady rozesilatel, u e-mailu tyto naklady nese i prijemce a proto je nezadouci. lk on 26.6.2003 13:04, Miloš Hovorka at miloshovorka@volny.cz wrote: > Klasickou poštou docházejí občanům a firmám do poštovních schránek > letáky různých firem a podle mé zkušenosti se většina národa četbou > těchto materiálů baví. Stačí se u vás v baráku podívat - málokterá > schránka nese označení s tím, že si její majitel vhazování reklamních > materiálů nepřeje. -- Ladislav Kyndl - ladislav@kyndl.cz MOTOKARY.net - http://www.motokary.net
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 13:44 CEST