> -----Original Message----- > From: Petr Valeš - Hledat.CZ [mailto:pvales@hledat.cz] > Sent: Thursday, June 26, 2003 3:42 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Pánové a dámy, co je to e-mail? > > > > Dobře, tak jinak: > > Jak rozlišíte zákazníka, který si chce koupit databázi firem > pro SPAM a který chce oslovit firmy s poptávkou nebo s > korektní obchodní nabídkou ve svém oboru ? Co vlastně máte > proti tomu, že např. Albertina prodává data o firemních > emailech ? Vždyť je to zcela stejná informace jako např. > telefonní číslo. Castecne mate pravdu. Na telefon ale je ale komunikace 1-to-1 - aby se telefonicky ospamovala 10 000 firem potrebuju 10 000krat vynalozit cas nejakeho pracovnika z call centra. To je drahe a dela to malokdo. Hromadny email je naproti tomu komunikace 1-to-mnoho. Zadavatele reklamy to nestoji skoro nic, marni ale cas tisicu lidi. Proti cold-callum neni treba tolik bojovat, protoze jsou drahe a proto mene caste. Proti spamu je boj nutny, protoze nema zabudovany zadny samoregulujici mechanismus. > Přijde mi, že byste nejraději e-mailovou B2B komunikaci úplně zakázal. Nikoliv. Mam denne v mailboxu nekolik set mailu, z vetsi casti bud konference nebo b2b komunikace, z mensi casti soukrome veci. A k tomu denne 20-150 spamu. Vetsinu mi jich sice chyti SpamNet, ale stejne se musim obcas podivat jestli mezi nimi neni nejaky dulezity email. Mozna je hlavni problem v cileni. Pokud je rozesilani nabidek drahe tak se se spameri zameri na presne cileni (vyhodne pro obe strany). Pokud je cena rozesilky skoro nulova tak se nabidka rozesle tisicum a situace se znacne meni.
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 15:58 CEST