S tím "n" před zavináčem se mi to moc nezdá. Pak byste v podstatě legalizoval nevyľádanou poątu a důsledkem by bylo neuvěřitelné mnoľství nabídek a po určitém čase "n" před kaľdým zavináčem. S pozdravem Petr Valeą www.hledat.cz - Katalog firem ----- Original Message ----- From: "Miloą Hovorka" <miloshovorka@volny.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 26, 2003 1:04 PM Subject: Pánové a dámy, co je to e-mail? E-mail je elektronická poąta. Pořád je to poąta. Jako u té klasické mohu sluľeb této poąty vyuľívat tak, ľe někomu něco zaąlu a naopak bych měl i já očekávat, ľe někdo zaąle něco mně. Myslím, ľe tato idea stála u zrodu e-mailu. Klasickou poątou docházejí občanům a firmám do poątovních schránek letáky různých firem a podle mé zkuąenosti se větąina národa četbou těchto materiálů baví. Stačí se u vás v baráku podívat - málokterá schránka nese označení s tím, ľe si její majitel vhazování reklamních materiálů nepřeje. Stejně tak je třeba i e-mailu vybudovat účinné nástroje pro ochranu toho, kdo si nepřeje být reklamními e-maily obtěľován. Myslím, ľe by mohlo existovat v Česku něco jako označení e-mailové schránky před zavináčem např. kódem "n" - jako nepřeji si. Poruąení tohoto zákazu ze strany odesílatele reklamního e-mailu by mělo být silně sankcionováno. U e-mailu bez tohoto označení by, filozoficky stejně jako u klasické poąty, nemělo být zasílání reklamních e-mailů předem bráněno. Zasílání reklamních materiálů klasickou poątou je významných prvkem k uspokojování potřeb naąich spoluobčanů. Stejně tak přináąí významné zisky celé sféře od výroby aľ po propagaci výrobku. Spokojeny jsou nakonec obě strany. Můľe to platit i e-mailu. Z názorů některých názorů účastníků konference vąak mám pocit, ľe chtějí vrátit e-mail k prehistorickým dobám dopisování si s kolegou z university z vedlejąí místnosti. Miloą Hovorka, daňový poradce, spisovatel, HYPERLINK "http://www.dane24.cz/"www.dane24.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 13:21 CEST