S tím "n" před zavináčem se mi to moc nezdá. Pak byste v podstatě legalizoval nevyžádanou poštu a důsledkem by bylo neuvěřitelné množství nabídek a po určitém čase "n" před každým zavináčem. S pozdravem Petr Valeš www.hledat.cz - Katalog firem ----- Original Message ----- From: "Miloš Hovorka" <miloshovorka@volny.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 26, 2003 1:04 PM Subject: Pánové a dámy, co je to e-mail? E-mail je elektronická pošta. Pořád je to pošta. Jako u té klasické mohu služeb této pošty využívat tak, že někomu něco zašlu a naopak bych měl i já očekávat, že někdo zašle něco mně. Myslím, že tato idea stála u zrodu e-mailu. Klasickou poštou docházejí občanům a firmám do poštovních schránek letáky různých firem a podle mé zkušenosti se většina národa četbou těchto materiálů baví. Stačí se u vás v baráku podívat - málokterá schránka nese označení s tím, že si její majitel vhazování reklamních materiálů nepřeje. Stejně tak je třeba i e-mailu vybudovat účinné nástroje pro ochranu toho, kdo si nepřeje být reklamními e-maily obtěžován. Myslím, že by mohlo existovat v Česku něco jako označení e-mailové schránky před zavináčem např. kódem "n" - jako nepřeji si. Porušení tohoto zákazu ze strany odesílatele reklamního e-mailu by mělo být silně sankcionováno. U e-mailu bez tohoto označení by, filozoficky stejně jako u klasické pošty, nemělo být zasílání reklamních e-mailů předem bráněno. Zasílání reklamních materiálů klasickou poštou je významných prvkem k uspokojování potřeb našich spoluobčanů. Stejně tak přináší významné zisky celé sféře od výroby až po propagaci výrobku. Spokojeny jsou nakonec obě strany. Může to platit i e-mailu. Z názorů některých názorů účastníků konference však mám pocit, že chtějí vrátit e-mail k prehistorickým dobám dopisování si s kolegou z university z vedlejší místnosti. Miloš Hovorka, daňový poradce, spisovatel, HYPERLINK "http://www.dane24.cz/"www.dane24.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 13:21 CEST