kouzelny Internet?

From: nokia@logo4u.cz
Date: 24. 10. 2002, 21:19 CEST


To jsou pekna slova, se kterymi samozrejme musim jen souhlasit. Proc s tim
ale stale evidentne nesouhlasi vetsina zadavatelu reklamy? Prave jsem se
zucastnil seminare "Media, firmy, verejnost a penize", s temer stovkou
ceskych odborniku (= ti dobre placenych nejvetsimi firmami, nechci zde ted
diskutovat kdo je a neni odbornik) na reklamu a ti s nejakou vyraznejsi roli
Internetu v reklame v podstate nepocitaji dnes, ani v nejblizsi budoucnosti.
Dokonce i tady opet zaznelo od jednoho z nas, ze je internetova reklama
predrazena, ale srovnejme si cenu za jeden celostrankovy inzerat v MF Dnes
(temer 500.000 Kc) a ceny za reklamu napr. na iDnes.cz, pri prepoctu na
stejny pocet zasahu a shodne cilove skupine.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Petr Hanisch" <Petr.Hanisch@AliaWeb.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, October 24, 2002 11:09 AM
Vite a v tom je prave to kouzlo Internetu, ze neni jako ostatni media, ze je
aktivnejsi, biohatsi, creativnejsi, je mozno na nem vymyslet ruzne
atraktivni moznosti osloveni uzivatele.
Internet je z tohoto pohledu nejkreativnejsi a z pohledu klietna- inzerenta
to je jedine dobre.

Petr Hanisch



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 24. 10. 2002, 21:20 CEST