To jsou pekna slova, se kterymi samozrejme musim jen souhlasit. Proc s tim ale stale evidentne nesouhlasi vetsina zadavatelu reklamy? Prave jsem se zucastnil seminare "Media, firmy, verejnost a penize", s temer stovkou ceskych odborniku (= ti dobre placenych nejvetsimi firmami, nechci zde ted diskutovat kdo je a neni odbornik) na reklamu a ti s nejakou vyraznejsi roli Internetu v reklame v podstate nepocitaji dnes, ani v nejblizsi budoucnosti. Dokonce i tady opet zaznelo od jednoho z nas, ze je internetova reklama predrazena, ale srovnejme si cenu za jeden celostrankovy inzerat v MF Dnes (temer 500.000 Kc) a ceny za reklamu napr. na iDnes.cz, pri prepoctu na stejny pocet zasahu a shodne cilove skupine. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Petr Hanisch" <Petr.Hanisch@AliaWeb.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, October 24, 2002 11:09 AM Vite a v tom je prave to kouzlo Internetu, ze neni jako ostatni media, ze je aktivnejsi, biohatsi, creativnejsi, je mozno na nem vymyslet ruzne atraktivni moznosti osloveni uzivatele. Internet je z tohoto pohledu nejkreativnejsi a z pohledu klietna- inzerenta to je jedine dobre. Petr Hanisch
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 24. 10. 2002, 21:20 CEST