RE: kouzelny Internet?

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 25. 10. 2002, 12:59 CEST


Jiri Lahvicka [SMTP:Lahvicka@atlas-as.cz] napsal:
> Pokud si matne pamatuju skolni ekonomii,
> tak rovnovazna cena na konkurencnim trhu
> je v dlouhem obdobi urcena primarne naklady -
> ...

To je bezesporu pravda, nicmene to neodpovida na puvodni otazku, 
tj. jak vnima klient cenu reklamy na internetu v kontextu 
ostatnich medii. I v pripade, ze bude cena internetove reklamy 
na urovni nakladu, nemusi to znamenat, ze pro vetsinu 
potencialnich klientu neni predrazena.

1) Naklady na reklamni prostor nemusi byt vynakladany dostatecne 
efektivne. Internet zatim "umime" relativne malo oproti 
zavedenejsim mediim, kde je produkcni technologie zvladnuta 
mnohem lepe.

2) I v pripade, ze cena bude optimalni (vzhledem k nakladum), 
nemusi byt pro mnoho inzerentu vyhodna. Mozna navstevuji malo 
reprezentativni servery, ale mam pocit, ze v zahranici vyrazne 
prevazuje reklama inzerentu, kteri inzerovane zbozi/sluzby 
poskytuji primo na internetu. Tedy zadne praci prasky apod.

Pokud tedy nase firmy zatim prevazne na internetu prodavat neumi 
(coz opravdu vetsinou neumi), co by vlastne mely uspesne 
inzerovat?

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 12:11 CEST