Jiri Lahvicka [SMTP:Lahvicka@atlas-as.cz] napsal: > Pokud si matne pamatuju skolni ekonomii, > tak rovnovazna cena na konkurencnim trhu > je v dlouhem obdobi urcena primarne naklady - > ... To je bezesporu pravda, nicmene to neodpovida na puvodni otazku, tj. jak vnima klient cenu reklamy na internetu v kontextu ostatnich medii. I v pripade, ze bude cena internetove reklamy na urovni nakladu, nemusi to znamenat, ze pro vetsinu potencialnich klientu neni predrazena. 1) Naklady na reklamni prostor nemusi byt vynakladany dostatecne efektivne. Internet zatim "umime" relativne malo oproti zavedenejsim mediim, kde je produkcni technologie zvladnuta mnohem lepe. 2) I v pripade, ze cena bude optimalni (vzhledem k nakladum), nemusi byt pro mnoho inzerentu vyhodna. Mozna navstevuji malo reprezentativni servery, ale mam pocit, ze v zahranici vyrazne prevazuje reklama inzerentu, kteri inzerovane zbozi/sluzby poskytuji primo na internetu. Tedy zadne praci prasky apod. Pokud tedy nase firmy zatim prevazne na internetu prodavat neumi (coz opravdu vetsinou neumi), co by vlastne mely uspesne inzerovat? Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 12:11 CEST