Srovnanim velikosti reklamni plochy mne napadlo v dusledku mereni a porovnavani inzertniho vykonu u tistenych medii na celostrany, nikde jsem netvrdil ze cim vetsi reklama, tim ucinnejsi ... Myslim ze premyslet proc nevydelavame vic a zda vubec muzeme vic vydelavat je mozno vsemi smery, neni treba hned snaset odpovedi o "veselych argumentech". DALE VEPISUJI: > Tak nejak tady z nazoru (az na vyjimky, napriklad p. Roberta Nemce) > vyplyva, ze Internetova reklama je skvela, levna a nakupci reklamy > jsou proste jenom zaostali, neinformovani a zpatecnicti. Ja osobne bych si tak jako vy nikoho urazet nedovolil, jde mi jen o to ze jsem ve sve praxi osobne pouzival vetsinu druhu reklamy na kamenne i virtualni podnikani a mohu tedy srovnavat. Prave reklama na Internetu mi pro nase podnikani vzdy prinesla ty uplne nejlepsi vysledky za nejnizssi cenu a s nejlepsim moznym vyhodnocenim, pokud jsem miril na cilovou skupinu pohybujici se jiz na webu, pochopitelne. Z toho si osobne odvozuji, ze by internetova reklama jiz dnes mohla byt pouzivana vice nez je (i za stavajici ceny), pro hodne velkou cast vyrobku a sluzeb. Pro rypaly a paranoiky samozrejme dodam, ze v reklamni kampani je vetsinou dobre pouzit vice medii, kazde z nich ma v urcite oblasti sve vysadni postaveni a urcite nebudu delat napr. PR pres bannery, kvuli internetu ale zase nevynecham napr. tistene letaky ci radio. Bohuzel reklamni agentury dnes vetsinou spravne pouziji vsechna vhodna media, az na .... Internet. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 12:25 CEST