Re: kouzelny Internet?

From: nokia@logo4u.cz
Date: 25. 10. 2002, 12:24 CEST


Srovnanim velikosti reklamni plochy mne napadlo v dusledku mereni a
porovnavani inzertniho vykonu u tistenych medii na celostrany, nikde jsem
netvrdil ze cim vetsi reklama, tim ucinnejsi ...
Myslim ze premyslet proc nevydelavame vic a zda vubec muzeme vic vydelavat
je mozno vsemi smery, neni treba hned snaset odpovedi o "veselych
argumentech".
DALE VEPISUJI:

> Tak nejak tady z nazoru (az na vyjimky, napriklad p. Roberta Nemce)
> vyplyva, ze Internetova reklama je skvela, levna a nakupci reklamy
> jsou proste jenom zaostali, neinformovani a zpatecnicti.
Ja osobne bych si tak jako vy nikoho urazet nedovolil, jde mi jen o to ze
jsem ve sve praxi osobne pouzival vetsinu druhu reklamy na kamenne i
virtualni podnikani a mohu tedy srovnavat. Prave reklama na Internetu mi pro
nase podnikani vzdy prinesla ty uplne nejlepsi vysledky za nejnizssi cenu a
s nejlepsim moznym vyhodnocenim, pokud jsem miril na cilovou skupinu
pohybujici se jiz na webu, pochopitelne. Z toho si osobne odvozuji, ze by
internetova reklama jiz dnes mohla byt pouzivana vice nez je (i za stavajici
ceny), pro hodne velkou cast vyrobku a sluzeb.
Pro rypaly a paranoiky samozrejme dodam, ze v reklamni kampani je vetsinou
dobre pouzit vice medii, kazde z nich ma v urcite oblasti sve vysadni
postaveni a urcite nebudu delat napr. PR pres bannery, kvuli internetu ale
zase nevynecham napr. tistene letaky ci radio. Bohuzel reklamni agentury
dnes vetsinou spravne pouziji vsechna vhodna media, az na .... Internet.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 12:25 CEST