Panove, asi si to vazne trochu pletete... medialni zastupitelstvi Vam naslibuji objemy na rok a chteji za to provize 35-50%, vsimaji si pak vetsinou jen svych serveru, se kterymi maji smlouvu a pokus se s nimi nespolcite, tak si Vas ani nevsimnou medialni agentury ale zastupuji zajem klienta, neplanuji podle toho, s kym maji smlouvu a kdo je exkluzivni (protoze nido exkluzivne zastupovanej neni, to je ulohou zastupitelstvi), ale podle cilove skupiny a tak, aby ji oslovili co nejefektivneji nemyslite, ze se neplanuji male servery, ktere si tak stezuji z techto duvodu: 1. treba o vas ani nevi 2. vi o vas, ale nedate jim vice nez 15% provize a tak je to pro ne nevynosne 3. male malou ctenost a reklama napr. na Seznamu pokryje i vase ctenare (viz. prekryvy v iDotu, kde ani nejste) 4. nemaji zadny pruzkum vasich ctenaru a jejich sociodemograficka data a tak nevi, koho u vas vlastne oslovi (rici mediaplannerovi, ze tam chodi lidi se zajmem o letani nestaci......) Tomas Symersky OMD, a.s. -----Original Message----- From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com [mailto:Martin.Klofanda@mindshareworld.com] Sent: Tuesday, June 25, 2002 10:53 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery Vazeny pane nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o servery...to si asi trochu pletete role rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet servery a nabizet hory doly.. a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 servery.... Martin Klofanda mDigital <telnet@centru m.cz> To: <reklama@nawebu.cz> cc: 25.06.2002 Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery 10:30 Please respond to reklama Ale to je snad stara znama pisnicka ............ Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji: Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3 mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ... chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni .... Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou na nejake obchodni politice? Co budeme delat? Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni maji smulu. Co z toho plyne? KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!! Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde. Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?) S pozdravem Vas Boris -------------------- Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST