RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: Symersky, Tomas (tomas.symersky@omd.cz)
Date: 25. 06. 2002, 11:18 CEST


Panove,

asi si to vazne trochu pletete...

medialni zastupitelstvi Vam naslibuji objemy na rok a chteji za to provize
35-50%, vsimaji si pak vetsinou jen svych serveru, se kterymi maji smlouvu a
pokus se s nimi nespolcite, tak si Vas ani nevsimnou


medialni agentury ale zastupuji zajem klienta, neplanuji podle toho, s kym
maji smlouvu a kdo je exkluzivni (protoze nido exkluzivne zastupovanej neni,
to je ulohou zastupitelstvi), ale podle cilove skupiny a tak, aby ji
oslovili co nejefektivneji


nemyslite, ze se neplanuji male servery, ktere si tak stezuji z techto
duvodu:
1. treba o vas ani nevi
2. vi o vas, ale nedate jim vice nez 15% provize a tak je to pro ne
nevynosne
3. male malou ctenost a reklama napr. na Seznamu pokryje i vase ctenare
(viz. prekryvy v iDotu, kde ani nejste)
4. nemaji zadny pruzkum vasich ctenaru a jejich sociodemograficka data a tak
nevi, koho u vas vlastne oslovi (rici mediaplannerovi, ze tam chodi lidi se
zajmem o letani nestaci......)


Tomas Symersky
OMD, a.s.



-----Original Message-----
From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
[mailto:Martin.Klofanda@mindshareworld.com]
Sent: Tuesday, June 25, 2002 10:53 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery



Vazeny pane
nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o servery...to si
asi trochu pletete role
rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet servery a
nabizet hory doly..
a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 servery....

Martin Klofanda
mDigital



 

                    <telnet@centru

                    m.cz>                To:     <reklama@nawebu.cz>

                                         cc:

                    25.06.2002           Subject:     Re: medialky vs
&quot;nezavedene&quot; servery               
                    10:30

                    Please respond

                    to reklama

 

 





Ale to je snad stara znama pisnicka ............
Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji:

Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3
mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se
neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ...
chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni ....
Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca
4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o
internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par
subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou
na nejake obchodni politice? Co budeme delat?

Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet
servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere
usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co
serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude
ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se
pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni
maji smulu.

Co z toho plyne?

KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE
ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!!

Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat
Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta
mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az
dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde.

Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?)

S pozdravem Vas

Boris

--------------------
Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/






--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST