Martin Bartọ [SMTP:martin@cdr.cz] napsal: > Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi, ktere > nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem, > dostanete ode mne DVD vypalovacku Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka. > My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi > ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si > mysleli, ze reklamni agentury a zastupitelstvi > delaji totez. Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu. IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema? Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST