RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 25. 06. 2002, 12:57 CEST


Martin Bartọ [SMTP:martin@cdr.cz] napsal:
> Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi,  ktere
> nam  zaruci  jisty  prumerny  mesicni prijem,
> dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku

Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni 
zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka.

> My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si
> mysleli, ze reklamni agentury a  zastupitelstvi
> delaji  totez.

Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak 
proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi 
umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud 
neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.

IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne 
prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku 
obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial 
vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem 
vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a 
ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema?

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST