Zaujala me myslenka "spatne znalosti internetu". Netvrdim, ze mediální agentury neznaji internet, ale zkuste si predstavit jak se prohrabáváte několika stovkami grafu a tabulek o strukture ctenaru desitek ruznych serveru. Samozrejme je jednodussi mit "svých" třeba 20 oblibenych serveru, které podrobne znam a podle CS kampane mezi ne ruzne rozděluji reklamu. Tady by urcite sehraly a sehraji roli speciální softwary pro mediální planovani. V soucasnosti pokud vim funguje MEDIA/OPENER (STEM/MARK) a pripravuje se pod TNSI iAnal a iPlan, který bude umet pracovat jak s daty iMonitoru, tak i prekvapive konkurecniho Net Projektu. Diky tomu by se mohlo konecne zacit opravdu planovat a vybirat ze siroke skupiny serveru na zaklade afinit, zásahů, cen apod. Rozhodne to není nic proti mediálním agenturam, ale diky tomu se internetova reklama a jeji planovani posune na mnohem vyssi a profesionalnejsi uroven. Tomas Kostrhoun iDNES -----Original Message----- From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:02 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery Myslim, ze jste (pane Prokop) nepochopil, ze se diskuse tyka toho, ze trh internetiove reklamy v CR se neridi trznimi podminkami. Reklama je casto (netvrdim, ze vzdy) umistovana na zaklade: - osobnich znamosti - uplatku - premrstenych provizi (tedy opet jakehosi uplatku) - spatnych znalosti internetu V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo nechce pouzivat mafianske metody velmi obtizny. Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet prodavat. Pokud existuji grosiste (agentury), ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by stacilo aby firma vytvorila kvalitni produkt a prenechala prodej specialistum. Jiri Pallas -----Original Message----- From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz] Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery Martin Bartoň [SMTP:martin@cdr.cz] napsal: > Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi, ktere > nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem, > dostanete ode mne DVD vypalovacku Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka. > My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi > ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si > mysleli, ze reklamni agentury a zastupitelstvi > delaji totez. Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu. IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema? Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST