RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 25. 06. 2002, 15:49 CEST


Jiri Pallas [SMTP:jiri@pallas.cz] napsal:
> ze trh internetiove reklamy v CR se neridi
> trznimi podminkami.

Myslim, ze bychom mohli dlouho diskutovat o tom, co to jsou 
trzni podminky, zda vubec nekde existuji v dokonale podobe a 
rovnovaze, atd. Mozna bychom se ale mohli shodnout na tom, ze 
trh internetove reklamy v CR je deformovan

1) velikosti (malosti),
2) nedostatkem informaci
3) kulturnimi specifiky (eufemismus pro vase uplatky, znamosti 
apod.)

1 a 2 plati v CR prakticky v kazdem odvetvi, 2 pro zmenu plati o 
internetu vsude na svete. Suma sumarum nevidim tedy nic 
zasadniho, cim by se internetova reklama odlisovala od jinych 
oboru podnikani.

> V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo
> nechce pouzivat mafianske metody velmi obtizny.

Myslim, ze historie zna jen dve mozne reseni tohoto problemu:

1) Nalezt vlastni, na mafianech nezavislou cestu.
2) Nelze-li 1, opustit dany obor podnikani.

Lakava varianta 3 -- totiz presvedcovat mafiany, aby opustili 
mafianske metody -- evidentne nikam nevede.

> Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet
> prodavat. Pokud existuji grosiste (agentury),
> ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by
> stacilo aby firma vytvorila kvalitni produkt a
> prenechala prodej specialistum.

To ovsem plati v pripade prevahy poptavky na nabidkou. V opacnem 
pripade se problem jen presouva z prodeje koncovym zakaznikum na 
prodej prostrednikum.

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST