Jiri Pallas [SMTP:jiri@pallas.cz] napsal: > ze trh internetiove reklamy v CR se neridi > trznimi podminkami. Myslim, ze bychom mohli dlouho diskutovat o tom, co to jsou trzni podminky, zda vubec nekde existuji v dokonale podobe a rovnovaze, atd. Mozna bychom se ale mohli shodnout na tom, ze trh internetove reklamy v CR je deformovan 1) velikosti (malosti), 2) nedostatkem informaci 3) kulturnimi specifiky (eufemismus pro vase uplatky, znamosti apod.) 1 a 2 plati v CR prakticky v kazdem odvetvi, 2 pro zmenu plati o internetu vsude na svete. Suma sumarum nevidim tedy nic zasadniho, cim by se internetova reklama odlisovala od jinych oboru podnikani. > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo > nechce pouzivat mafianske metody velmi obtizny. Myslim, ze historie zna jen dve mozne reseni tohoto problemu: 1) Nalezt vlastni, na mafianech nezavislou cestu. 2) Nelze-li 1, opustit dany obor podnikani. Lakava varianta 3 -- totiz presvedcovat mafiany, aby opustili mafianske metody -- evidentne nikam nevede. > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet > prodavat. Pokud existuji grosiste (agentury), > ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by > stacilo aby firma vytvorila kvalitni produkt a > prenechala prodej specialistum. To ovsem plati v pripade prevahy poptavky na nabidkou. V opacnem pripade se problem jen presouva z prodeje koncovym zakaznikum na prodej prostrednikum. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST