RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
Date: 25. 06. 2002, 15:16 CEST


To je opravdu "duchaplna myslenka"....
razem by bylo reklamy tolik, ze by si ji uz nikdo nevsimal a nepochybne by
vsechny pekne stvala
to asi ale nikdo z nas nechce....
nebo snad ano???
jestli mate zajem pohrbit ceskej internet zacnete prodavat ....CPT 10 Kc..

Martin Klofanda



                                                                                                                   
                    "Vladimir                                                                                      
                    Zelezny BFU"         To:     "reklama@nawebu.cz" <reklama@nawebu.cz>                           
                    <netmag@seznam       cc:                                                                       
                    .cz>                 Subject:     RE: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery               
                                                                                                                   
                    25.06.2002                                                                                     
                    13:54                                                                                          
                    Please respond                                                                                 
                    to reklama                                                                                     
                                                                                                                   
                                                                                                                   




>Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak
>proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi
>umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud
>neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.

Ale oni umi prodat. Maji ctenare (teda aspon to tvrdi).
Napriklad TV Nova si naprimo taky proda minimum reklamy, vetsina jde pres
agentury. A take nikdo netvrdi, ze Nova neumi prodat.
Umi, samozrejme ze umi prodat. Ma prece divaky...

A jeste podotknu, ze kdyby Nova chtela za 30 sekundovy sot 10 milionu,
tak taky skoro zadny neproda. A stejne je to s cenikovou reklamou na
Internetu:
500 za 1000 impresi skoro nikdo neda, ale 10kc/1000 na srackovych,
20-50kc/1000
na specializovanych serverech by dal kde kdo. A nemusely by se tady resit
veci jako
"a co je medialka" a "ti zadavatele reklamy jsou blbi" atd. atd., protoze
kazdy by mel
reklamy dost.

Nebo taky ne, ale dokud se to nezkusi, tak se to nebude vedet...



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST