Vážený pane Pallasi, dostal jste se k jádru pudla. Vsadím se s Vámi, že ani včera ani dnes ani zítra si na zadek z internetu nikdo nekecne. Oba víme, že má spoustu revolučních aspektů z pohledu mezilidské komunikace vůbec, ale má taky spoustu dětských bolestí.Bohužel většina internetových lidiček se ve svém světě utápí představou, že jednoho dne přijede princ na bílém koni.Nepřijede, pane Pallasi, poptávka mediálního prostoru na netu z principu NEPŘEVÝŠÍ nabídku investic. Krom silně monopolizovaného TV trhu (a i tam jen velmi zřídka) se to totiž na mediálních trzích neděje nikde Tomáš Řehák OMD Interactive Director -----Original Message----- From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] Sent: Tuesday, June 25, 2002 4:50 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery V zasade s vami souhlasim. Pouze to s tou poptavkou a nabidkou nesedi. Jsem presvedcen, ze ve chvili kdy zakaznici pochopi moznosti internetu, dojde k odhaleni toho, ze poptavku nelze nekterych oblastech poctive pokryt. Duvodem jsou primitivni reklamni systemy, vetsinou zamerene na sekce serveru, nikoli na navstevnika. BBMEDIA resi cileni na regiony (za to zaslouzi pochvalu funguje to skvele), ale vek navstevnika, pohlavi, zajmy a dalsi vlastnosti, ktere mohou inzerentovi pomoci v lepsim zamereni reklamy moc nikdo neumi. Jiri Pallas -----Original Message----- From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz] Sent: Tuesday, June 25, 2002 3:50 PM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery Jiri Pallas [SMTP:jiri@pallas.cz] napsal: > ze trh internetiove reklamy v CR se neridi > trznimi podminkami. Myslim, ze bychom mohli dlouho diskutovat o tom, co to jsou trzni podminky, zda vubec nekde existuji v dokonale podobe a rovnovaze, atd. Mozna bychom se ale mohli shodnout na tom, ze trh internetove reklamy v CR je deformovan 1) velikosti (malosti), 2) nedostatkem informaci 3) kulturnimi specifiky (eufemismus pro vase uplatky, znamosti apod.) 1 a 2 plati v CR prakticky v kazdem odvetvi, 2 pro zmenu plati o internetu vsude na svete. Suma sumarum nevidim tedy nic zasadniho, cim by se internetova reklama odlisovala od jinych oboru podnikani. > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo > nechce pouzivat mafianske metody velmi obtizny. Myslim, ze historie zna jen dve mozne reseni tohoto problemu: 1) Nalezt vlastni, na mafianech nezavislou cestu. 2) Nelze-li 1, opustit dany obor podnikani. Lakava varianta 3 -- totiz presvedcovat mafiany, aby opustili mafianske metody -- evidentne nikam nevede. > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet > prodavat. Pokud existuji grosiste (agentury), > ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by > stacilo aby firma vytvorila kvalitni produkt a > prenechala prodej specialistum. To ovsem plati v pripade prevahy poptavky na nabidkou. V opacnem pripade se problem jen presouva z prodeje koncovym zakaznikum na prodej prostrednikum. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST