Pan Pallas nic za 10 Kc neprodal. Pan Pallas prodava za vic a nebo meni zadara. Jiri Pallas -----Original Message----- From: Vladimir Zelezny BFU [mailto:netmag@seznam.cz] Sent: Tuesday, June 25, 2002 4:37 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery >razem by bylo reklamy tolik, ze by si ji uz nikdo nevsimal a nepochybne by >vsechny pekne stvala >to asi ale nikdo z nas nechce.... >nebo snad ano??? >jestli mate zajem pohrbit ceskej internet zacnete prodavat ....CPT 10 Kc.. 1. Dneska se nejakejch 95% reklamy (nebo mozna i vic) toci ZADARMO. A kvuli tomu ta situace, kdy je ji vsude tolik, ze to kazdeho stve, uz davno nastala. 2. Prodej reklamy se uz davno deje. Billboard ve velkem (samozrejme to zaprou), kazdou chvili vidim inzerat "prodam imprese v Linxovi za 10-15 kc/1000", tusim ze p. Pallas take uz nejakou tu reklamu za 7-10 kc/1000 na Seznamce prodal, p. Vanhara to tady rekl verejne a to zdaleka vim tak jenom o 1% pripadu. Kdyz budu mesicne investovat 50-100K do reklamy, tak se v pohode na teto cene za 1000 impresi domluvim se seznamem, a asi i s centrem a atlasem. 3. Tech 10 kc je jenom pro velkogeneratory impresi, specializovane servery by si mohly rict vice, podle sirky (respektive uzkosti) sveho zamereni neprimo umerne. 4. Ted si tak delam rozpocet: NetMag sveho casu vygeneroval 1000K impresi mesicne, jako specializovany server na pocitace by si mohl rict dejme tomu 30 korun za K, jeste nejake mnozstevni slevy, 90% vyprodanost a mel by 20,000 mesicne. Ja vim, nic moc, ale predtim za 4 roky sve existence inkasoval celkem tak 10,000 kc za reklamu... A ty bannery, tak ty se tam tocily stejne. Vymenikove.... Jo a proc jsme to neudelali uz tenkrat ? Inu, protoze jsme poslouchali nazory jinych a brali je za dane (takzvany "problem nekoho jineho", cili pro svoji slepou viru jsme nevideli pravdu). -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST