Jestlize zde p. Hlavenka tak broji proti fazolim, tak proc si jich sam pro sve projekty minimalne milion poridil? To co Lupa popsala nedavno v zajimavem clanku o vyhodnosti cena/vykon u fazoli oproti klasickym bannerum jsem ja sam nastesti objevil jiz pred dvema lety a tvrdim, ze pro privedeni ctenaru na novy web jsou fazole v pomeru cena/vykon nejlepsi prostredek. Take diky zpetnym reakcim sberacu fazoli v jejich hodnoceni (mesicne stovky ohlasu) muzeme vylepsovat nas web a udrzovat komunikaci s nasimi ctenari, zjistovat jejich potreby, nase nedostaky ci to, co se nam podarilo udelat dobre. Fazole nam mimo jine prinesly stotisicove mesicni obraty za prodej GSM produktu, coz nam pomaha pokryvat naklady s webem spojene. Proc p. Hlavenka pochybuje o soudnosti zadavatelu reklamy? Vzdyt nezajimavy server nahanejici si navstevnost falesnymi bannery a pod. lze podle meho laickeho nazoru v iAuditu snadno odhalit napriklad nizkym poctem stravenych minut na webu (uzivatel klikne na falesny banner, prijde na nezajimavy web a behem par sekund odejde), ci malym poctem otevrenych stranek na navstevnika (kliknu na falesny banner, uvidim nezajimavou titulku webu nesouvisejici s falesnym bannerem a hned odejdu), ne? Opravte mne prosim odbornici, jestli jde opet jen o zbytecne pomluvy vsech serveru marketingove vyuzivajici fazole (tj konkurentu CPressu), nebo o skutecnost, ze tito podvodnici opravdu nejdou odhalit? Je zde snad nekdo ze zadavatelu reklamy, kdo by "naletel" webu zkreslujicim si vedome navstevnost nejakym nekalm zpusobem? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> Sent: Tuesday, December 17, 2002 2:31 PM > víme oba, ľe návątěvnost se dá aľ extrémním, > několikanásobným rozměrem "nahonit": faleąnými bannery, fazolemi, hrou o > nový Ford a podobně. Myslím, ľe oba dobře známe pojem "generátor > impresí...". > V malém rozměru českého Internetu bohuľel i taková věc, jako jsou fazolky, > můľe způsobit dvojnásobný nárůst návątěvnosti - to, co by nebylo > realizovatelné v televizi či novinách. To je internetovým podnikatelům dobře > známo a zhusta toho vyuľívají; pak tím obloudí klienta, který nezná vąechny > nuance, připraví jej o peníze, klient je pak zklamaný, ľe jeho kampaň měla > minimální odezvu, přesto ľe ji dal tomu, kdo je "největąí". V důsledku pak > klesá renomé celého Internetu jako vhodného inzertního média - zeptejte se v > agenturách na jejich pohled na věc a bude podobný jako tento můj názor. > Proto se tady snaľím tak "váąnivě" vyvracet blud o "návątěvnosti = > velikosti", protoľe není větąí zabiják internetové reklamy neľ právě on.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 01:04 CET