Jestlize zde p. Hlavenka tak broji proti fazolim, tak proc si jich sam pro sve projekty minimalne milion poridil? To co Lupa popsala nedavno v zajimavem clanku o vyhodnosti cena/vykon u fazoli oproti klasickym bannerum jsem ja sam nastesti objevil jiz pred dvema lety a tvrdim, ze pro privedeni ctenaru na novy web jsou fazole v pomeru cena/vykon nejlepsi prostredek. Take diky zpetnym reakcim sberacu fazoli v jejich hodnoceni (mesicne stovky ohlasu) muzeme vylepsovat nas web a udrzovat komunikaci s nasimi ctenari, zjistovat jejich potreby, nase nedostaky ci to, co se nam podarilo udelat dobre. Fazole nam mimo jine prinesly stotisicove mesicni obraty za prodej GSM produktu, coz nam pomaha pokryvat naklady s webem spojene. Proc p. Hlavenka pochybuje o soudnosti zadavatelu reklamy? Vzdyt nezajimavy server nahanejici si navstevnost falesnymi bannery a pod. lze podle meho laickeho nazoru v iAuditu snadno odhalit napriklad nizkym poctem stravenych minut na webu (uzivatel klikne na falesny banner, prijde na nezajimavy web a behem par sekund odejde), ci malym poctem otevrenych stranek na navstevnika (kliknu na falesny banner, uvidim nezajimavou titulku webu nesouvisejici s falesnym bannerem a hned odejdu), ne? Opravte mne prosim odbornici, jestli jde opet jen o zbytecne pomluvy vsech serveru marketingove vyuzivajici fazole (tj konkurentu CPressu), nebo o skutecnost, ze tito podvodnici opravdu nejdou odhalit? Je zde snad nekdo ze zadavatelu reklamy, kdo by "naletel" webu zkreslujicim si vedome navstevnost nejakym nekalm zpusobem? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> Sent: Tuesday, December 17, 2002 2:31 PM > víme oba, že návštěvnost se dá až extrémním, > několikanásobným rozměrem "nahonit": falešnými bannery, fazolemi, hrou o > nový Ford a podobně. Myslím, že oba dobře známe pojem "generátor > impresí...". > V malém rozměru českého Internetu bohužel i taková věc, jako jsou fazolky, > může způsobit dvojnásobný nárůst návštěvnosti - to, co by nebylo > realizovatelné v televizi či novinách. To je internetovým podnikatelům dobře > známo a zhusta toho využívají; pak tím obloudí klienta, který nezná všechny > nuance, připraví jej o peníze, klient je pak zklamaný, že jeho kampaň měla > minimální odezvu, přesto že ji dal tomu, kdo je "největší". V důsledku pak > klesá renomé celého Internetu jako vhodného inzertního média - zeptejte se v > agenturách na jejich pohled na věc a bude podobný jako tento můj názor. > Proto se tady snažím tak "vášnivě" vyvracet blud o "návštěvnosti = > velikosti", protože není větší zabiják internetové reklamy než právě on.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 01:04 CET