Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 18. 12. 2002, 16:25 CET


Já se omlouvám, už asi zase začnu být osobní, ale toto jsou přece úplné
nesmysly, psát že všechno je relativní, i Absolut Vodka, a tudíž vlastně je
nejlepší do flašek s alkoholem čepovat vodu, a na obálku napsat, že to je
alkohol, a tím teda vyvolat ten dojem, a je vyhráno.

Samozřejmě, že pokud vyrábím produkt (např. knihu), tak to, jestli je
kvalitní nebo ne, je dáno poměřením s jinými vzory, domácími nebo
zahraničními, a že to je tedy "relativní". Ale abych na trhu dlouhodobě
uspěl, musím nejenom svou knihou "vyvolat dojem", že je kvalitní, ale musí -
v tomto poměřovacím souboji - zvítězit nad konkurencí. Možná jsme příliš
posedlí tím Internetem, kde je všechno virtuální a relativní a kde skutečně
stačí jen "vyvolávat dojmy", ale v reálném světě se většina nákupů realizuje
na základě osobních zkušeností, na základě osobního doporučení, na základě
osobního vyzkoušení produktu.

----- Original Message -----
From: "pARANOIk" <netmag@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, December 18, 2002 3:58 PM
Subject: Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?


> >tvorba vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo
zboží.
>
> Versus
>
> >vyvolání dojmu, že poskytujete vynikající obsah, nabídku kvalitních a
výhodných
> >služeb nebo zboží.
>
>
> Pravdu ma z meho pohledu pan Weill. Protoze kdo hodnoti, zda je
produkt/sluzba kvalitni ?
> Zakaznik. Svoji koupi. Jak posoudite kvalitu neceho ? Vse je  prece
relativni...
>
> Cili jde jen a pouze o to vyvoalni dojmu - svymi kvalitnimi produkty tento
dojem vyvolate napr.
>
> Sorry, nevim jak tu myslenku presneji vyjadrit, nejak mi chybi slova, snad
mi rozumite...
>
>
>
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Muzi, 25 - 35 let, prijem pres 20.000 Kc. To jsou ctenari Lupy
> (www.lupa.cz).
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:25 CET