Já se omlouvám, už asi zase začnu být osobní, ale toto jsou přece úplné nesmysly, psát že všechno je relativní, i Absolut Vodka, a tudíž vlastně je nejlepší do flašek s alkoholem čepovat vodu, a na obálku napsat, že to je alkohol, a tím teda vyvolat ten dojem, a je vyhráno. Samozřejmě, že pokud vyrábím produkt (např. knihu), tak to, jestli je kvalitní nebo ne, je dáno poměřením s jinými vzory, domácími nebo zahraničními, a že to je tedy "relativní". Ale abych na trhu dlouhodobě uspěl, musím nejenom svou knihou "vyvolat dojem", že je kvalitní, ale musí - v tomto poměřovacím souboji - zvítězit nad konkurencí. Možná jsme příliš posedlí tím Internetem, kde je všechno virtuální a relativní a kde skutečně stačí jen "vyvolávat dojmy", ale v reálném světě se většina nákupů realizuje na základě osobních zkušeností, na základě osobního doporučení, na základě osobního vyzkoušení produktu. ----- Original Message ----- From: "pARANOIk" <netmag@seznam.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, December 18, 2002 3:58 PM Subject: Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc? > >tvorba vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. > > Versus > > >vyvolání dojmu, že poskytujete vynikající obsah, nabídku kvalitních a výhodných > >služeb nebo zboží. > > > Pravdu ma z meho pohledu pan Weill. Protoze kdo hodnoti, zda je produkt/sluzba kvalitni ? > Zakaznik. Svoji koupi. Jak posoudite kvalitu neceho ? Vse je prece relativni... > > Cili jde jen a pouze o to vyvoalni dojmu - svymi kvalitnimi produkty tento dojem vyvolate napr. > > Sorry, nevim jak tu myslenku presneji vyjadrit, nejak mi chybi slova, snad mi rozumite... > > > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Muzi, 25 - 35 let, prijem pres 20.000 Kc. To jsou ctenari Lupy > (www.lupa.cz). > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:25 CET