solidnost medii a reklama

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 18. 12. 2002, 00:08 CET


Muj nazor je ten, ze s televizi jste dal ne zrovna vhodny priklad. Myslim si
totiz, ze TV ma (nevim zda jen u nas a diky omezenemu poctu licenci?) takove
neotresitelne postaveni u zadavatelu reklamy (samozrejme podlozene cisly),
ze i kdyby ji snad neprimo vlastnil Bin Ladin, reklamy se tam stale budou
davat.
To u tisku uz je situace jina: verim tomu, ze kdyby vydavatele novin trvale
stihala Policie, vlastnici tech novin by se neustale hadali, nebylo by jasne
komu vlastne titul patri a komu se ma za reklamu platit, majitel by titulni
stranku zneuzival pro ohrivani si sve vlastni polivcicky atd., tak by tento
titul zasel na ubyte.
Pro Internet pak jako pro nejmladsi a zatim neduveryhodne medium plati to co
pro tisk dvojnasobne. Troufl bych si tedy i bez nalezitych podkladu tvrdit,
ze vetsi prijmy z internetove reklamy maji v Cesku pravnicke osoby nez
fyzicke, a take kamenne firmy vetsi nez ty ciste jen internetove.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



> A jen k tem financnim vysledkum medii, pokud vim, tak nikoho z planovacu
> nezajima jestli je Nova ve ztrate nebo ne. Zajima je sledovanost te jeho
> cilovky, kterou zrovna potrebuje, cena za jakou nakoupi a moznosti nakupu
v
> potrebny cas.
> Tomas Urbanek



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 00:07 CET