Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz] napsal: > ...proto se oslovování těchto cílových skupin > realizuje přes nejmasovější média, přes TV Nova > s největším zásahem, ne přes fazole. Ale já jsem přeci nepsal, že by se tyto skupiny měly oslovovat přes fazole. Chtěl jsem jen naznačit, že fazolemi lze přilákat cílovou skupinu, která je pro určité inzerenty atraktivní a že tedy "fazolová návštěvnost" (samozřejmě konvertovaná na stálé návštěvníky) může být zdrojem tržeb z inzerce. Z vašeho příspěvku jsem měl pocit, že zastáváte opačný názor, tj. že na "fazolářích" nijak vydělat nejde a prodejem reklamy už vůbec ne. > proč si tedy některý z mobilních operátorů už > dávno nezakoupil velkou fazolářskou kampaň? > Tyto firmy zřejmě nemůžeme podezřívat z toho, > že by nerozuměly marketingu... Nevím jak marketingu, neboť dlouhodobou efektivitu jejich marketingových investic ukáže teprve čas, ale podívám-li se na jejich weby, mohu zodpovědně prohlásit, že vůbec nerozumějí internetu. A není to jen podezření. Zdraví, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:52 CET