RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 18. 12. 2002, 16:12 CET


Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz] napsal:

> ...proto se oslovování těchto cílových skupin
> realizuje přes nejmasovějąí média, přes TV Nova
> s největąím zásahem, ne přes fazole.

Ale já jsem přeci nepsal, ľe by se tyto skupiny měly oslovovat 
přes fazole. Chtěl jsem jen naznačit, ľe fazolemi lze přilákat 
cílovou skupinu, která je pro určité inzerenty atraktivní a ľe 
tedy "fazolová návątěvnost" (samozřejmě konvertovaná na stálé 
návątěvníky) můľe být zdrojem trľeb z inzerce. Z vaąeho 
příspěvku jsem měl pocit, ľe zastáváte opačný názor, tj. ľe na 
"fazolářích" nijak vydělat nejde a prodejem reklamy uľ vůbec ne.

> proč si tedy některý z mobilních operátorů uľ
> dávno nezakoupil velkou fazolářskou kampaň?
> Tyto firmy zřejmě nemůľeme podezřívat z toho,
> ľe by nerozuměly marketingu...

Nevím jak marketingu, nebo» dlouhodobou efektivitu jejich 
marketingových investic ukáľe teprve čas, ale podívám-li se na 
jejich weby, mohu zodpovědně prohlásit, ľe vůbec nerozumějí 
internetu. A není to jen podezření.

Zdraví,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:52 CET