Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz] napsal: > ...proto se oslovování těchto cílových skupin > realizuje přes nejmasovějąí média, přes TV Nova > s největąím zásahem, ne přes fazole. Ale já jsem přeci nepsal, ľe by se tyto skupiny měly oslovovat přes fazole. Chtěl jsem jen naznačit, ľe fazolemi lze přilákat cílovou skupinu, která je pro určité inzerenty atraktivní a ľe tedy "fazolová návątěvnost" (samozřejmě konvertovaná na stálé návątěvníky) můľe být zdrojem trľeb z inzerce. Z vaąeho příspěvku jsem měl pocit, ľe zastáváte opačný názor, tj. ľe na "fazolářích" nijak vydělat nejde a prodejem reklamy uľ vůbec ne. > proč si tedy některý z mobilních operátorů uľ > dávno nezakoupil velkou fazolářskou kampaň? > Tyto firmy zřejmě nemůľeme podezřívat z toho, > ľe by nerozuměly marketingu... Nevím jak marketingu, nebo» dlouhodobou efektivitu jejich marketingových investic ukáľe teprve čas, ale podívám-li se na jejich weby, mohu zodpovědně prohlásit, ľe vůbec nerozumějí internetu. A není to jen podezření. Zdraví, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:52 CET