RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 18. 12. 2002, 16:12 CET


Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz] napsal:

> ...proto se oslovování těchto cílových skupin
> realizuje přes nejmasovější média, přes TV Nova
> s největším zásahem, ne přes fazole.

Ale já jsem přeci nepsal, že by se tyto skupiny měly oslovovat 
přes fazole. Chtěl jsem jen naznačit, že fazolemi lze přilákat 
cílovou skupinu, která je pro určité inzerenty atraktivní a že 
tedy "fazolová návštěvnost" (samozřejmě konvertovaná na stálé 
návštěvníky) může být zdrojem tržeb z inzerce. Z vašeho 
příspěvku jsem měl pocit, že zastáváte opačný názor, tj. že na 
"fazolářích" nijak vydělat nejde a prodejem reklamy už vůbec ne.

> proč si tedy některý z mobilních operátorů už
> dávno nezakoupil velkou fazolářskou kampaň?
> Tyto firmy zřejmě nemůžeme podezřívat z toho,
> že by nerozuměly marketingu...

Nevím jak marketingu, neboť dlouhodobou efektivitu jejich 
marketingových investic ukáže teprve čas, ale podívám-li se na 
jejich weby, mohu zodpovědně prohlásit, že vůbec nerozumějí 
internetu. A není to jen podezření.

Zdraví,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:52 CET