Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Robert Nemec (rob_list@robertnemec.com)
Date: 18. 12. 2002, 13:16 CET


Lidi, prectete si neco od Kotlera a spol.

V nakupnim procesu rozlisujeme:

* initiator,
* influencer,
* decider,
* buyer,
* user

Deti mohou byt initiators nebo influencers, odrostlejsi na netu ("tati, ja
ti to koupim na internetu") buyers a hodne casto jsou users. :-)

Rob
www.robertnemec.com

Nejnovejsi projekt: www.popcorn.cz

----- Original Message -----
From: "pARANOIk" <netmag@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, December 18, 2002 12:58 PM
Subject: RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?


> >Jako ze teenager pri sberu fazoli bude rikat "hele tato, kup mi z teto
> >stranky tento bazmek"? Myslim, ze takto to asi fungovat nebude.
>
> Ja nevim, nejsem marketar. Ale Vy musite byt velky borec, kdyz okamzite
> vite, ze neco fungovat nebude. Ja jsem na tom hur, ja si veci musim
promyslet...
>
> Ale mozna, ze jsou veci, o kterych deti v rodinach spolurozhoduji. V
nekterych
> vic a v nekterych min. Ale urcite si nektere z nich muzou rici o koupi
> knizky, CDcka, jakou znacku pomucek do skoly. Nektere mozna i v
demokratickych
> rodinach maji "hlasovaci pravo", jaky automobil koupit...
> Ale rikam, nejsem marketar, takze nevim...
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 13:15 CET