Lidi, prectete si neco od Kotlera a spol. V nakupnim procesu rozlisujeme: * initiator, * influencer, * decider, * buyer, * user Deti mohou byt initiators nebo influencers, odrostlejsi na netu ("tati, ja ti to koupim na internetu") buyers a hodne casto jsou users. :-) Rob www.robertnemec.com Nejnovejsi projekt: www.popcorn.cz ----- Original Message ----- From: "pARANOIk" <netmag@seznam.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, December 18, 2002 12:58 PM Subject: RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc? > >Jako ze teenager pri sberu fazoli bude rikat "hele tato, kup mi z teto > >stranky tento bazmek"? Myslim, ze takto to asi fungovat nebude. > > Ja nevim, nejsem marketar. Ale Vy musite byt velky borec, kdyz okamzite > vite, ze neco fungovat nebude. Ja jsem na tom hur, ja si veci musim promyslet... > > Ale mozna, ze jsou veci, o kterych deti v rodinach spolurozhoduji. V nekterych > vic a v nekterych min. Ale urcite si nektere z nich muzou rici o koupi > knizky, CDcka, jakou znacku pomucek do skoly. Nektere mozna i v demokratickych > rodinach maji "hlasovaci pravo", jaky automobil koupit... > Ale rikam, nejsem marketar, takze nevim... > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 13:15 CET