RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 18. 12. 2002, 09:30 CET


Ty clanky na Lupe (jichz jsem autorem :-) byly zalozeny na jednom konkretnim experimentu, jehoz vysledek byl, ze fazole se v dane kampani ukazaly jako 20-50x cenove efektivnejsi pro ziskani STALYCH navstevniku nez klasicke bannery. Duvod, proc se panu Hlavenkovi fazole nelibi, je zrejme ten, ze si v Cpressu udelali srovnatelny experiment a vysel jim opacne - ted uz jen muzeme doufat, ze jeho vysledky budou nekde zverejneny (dokonce bych kvuli tomu sel i na rozklizene Zive :-).
Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz



> -----Original Message-----
> From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] 
> Sent: Wednesday, December 18, 2002 1:04 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?
> 
> 
> Jestlize zde p. Hlavenka tak broji proti fazolim, tak proc si 
> jich sam pro
> sve projekty minimalne milion poridil?
> To co Lupa popsala nedavno v zajimavem clanku o vyhodnosti 
> cena/vykon u
> fazoli oproti klasickym bannerum jsem ja sam nastesti objevil 
> jiz pred dvema
> lety a tvrdim, ze pro privedeni ctenaru na novy web jsou 
> fazole v pomeru
> cena/vykon nejlepsi prostredek.
> Take diky zpetnym reakcim sberacu fazoli v jejich hodnoceni 
> (mesicne stovky
> ohlasu) muzeme vylepsovat nas web a udrzovat komunikaci s 
> nasimi ctenari,
> zjistovat jejich potreby, nase nedostaky ci to, co se nam 
> podarilo udelat
> dobre.
> Fazole nam mimo jine prinesly stotisicove mesicni obraty za prodej GSM
> produktu, coz nam pomaha pokryvat naklady s webem spojene.
> 
> Proc p. Hlavenka pochybuje o soudnosti zadavatelu reklamy? 
> Vzdyt nezajimavy
> server nahanejici si navstevnost falesnymi bannery a pod. lze 
> podle meho
> laickeho nazoru v iAuditu snadno odhalit napriklad nizkym 
> poctem stravenych
> minut na webu (uzivatel klikne na falesny banner, prijde na 
> nezajimavy web a
> behem par sekund odejde), ci malym poctem otevrenych stranek 
> na navstevnika
> (kliknu na falesny banner, uvidim nezajimavou titulku webu 
> nesouvisejici s
> falesnym bannerem a hned odejdu), ne? Opravte mne prosim 
> odbornici, jestli
> jde opet jen o zbytecne pomluvy vsech serveru marketingove vyuzivajici
> fazole (tj konkurentu CPressu), nebo o skutecnost, ze tito podvodnici
> opravdu nejdou odhalit?
> Je zde snad nekdo ze zadavatelu reklamy, kdo by "naletel" 
> webu zkreslujicim
> si vedome navstevnost nejakym nekalm zpusobem?
> 
>                       Jarek Jesenský
> 
            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 09:30 CET