dokazovani kamapani

From: Petr Podhajsky (info@megaprint.cz)
Date: 21. 06. 2002, 12:32 CEST


Preji hezky den,

resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou
klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery
nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne
tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a
smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou
castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani,
zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z
principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na
serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat?
Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat
takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici
dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak
muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla...

Dekuji,

Petr Podhajsky, reditel spolecnosti
Grafika Publishing, s.r.o.
tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740
-------------------------------------------------
www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz
www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz
-------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST