Preji hezky den, resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani, zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat? Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla... Dekuji, Petr Podhajsky, reditel spolecnosti Grafika Publishing, s.r.o. tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740 ------------------------------------------------- www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz -------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST