> >Zajimave, jak se dva "chytri" anonymove shoduji v nazorech... > >...a fakt nechapu, proc vy dva tu vlastne jste > > Pardon, ja nevedel, ze tato diskuze slouzi pouze k tomu, aby jsme si navzajem > potvrzovali, jak je ta reklama na Internetu super a vyhodna a marketaci > jsou blbci, ze na to jeste neprisli... Ne, to v zadnem pripade :-) Jen mi vadi jednoznacne odsuzujici a praxi neproverene nazory typu: "Ani jedna reklama na webu neni dobra". Kdybyste meli vy dva pravdu, jiste by si nikdo na svete reklamu pres bannery nekupoval, nebo jste snad vy dva nejchytrejsi na svete a vsichni nakupci bannerove reklamy tupci? Jisteze nejsou ani bannery vseresici a stoprocentni, ale samozrejme svou ulohu a smysl v marketingu maji a stale tvrdim, ze kdo si to umi spocitat, tomu se investice do reklamy (vsude, nejen na Internetu) vyplati ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST