Re: dokazovani kamapani

From: nokia@logo4u.cz
Date: 22. 06. 2002, 15:24 CEST


> >Zajimave, jak se dva "chytri" anonymove shoduji v nazorech...
> >...a fakt nechapu, proc vy dva tu vlastne jste
>
> Pardon, ja nevedel, ze tato diskuze slouzi pouze k tomu, aby jsme si
navzajem
> potvrzovali, jak je ta reklama na Internetu super a vyhodna a marketaci
> jsou blbci, ze na to jeste neprisli...

Ne, to v zadnem pripade :-)
Jen mi vadi jednoznacne odsuzujici a praxi neproverene nazory typu: "Ani
jedna reklama na webu neni dobra". Kdybyste meli vy dva pravdu, jiste by si
nikdo na svete reklamu pres bannery nekupoval, nebo jste snad vy dva
nejchytrejsi na svete a vsichni nakupci bannerove reklamy tupci?
Jisteze nejsou ani bannery vseresici a stoprocentni, ale samozrejme svou
ulohu a smysl v marketingu maji a stale tvrdim, ze kdo si to umi spocitat,
tomu se investice do reklamy (vsude, nejen na Internetu) vyplati ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST