RE: dokazovani kamapani

From: Symersky, Tomas (tomas.symersky@omd.cz)
Date: 21. 06. 2002, 14:09 CEST


screenshot lehce predelate i v malovani, ktere ma kazdy s windowsy ......
ale je pravda, ze nezavisly adsoft je celkem dobrym nastrojem, navic pokud
je to treba doubleclick ci jine, ktere jsou auditovane dalsimi spolecnostmi
jako je ABC

-----Original Message-----
From: Vlček Michal [mailto:Michal.Vlcek@mia.cz]
Sent: Friday, June 21, 2002 1:45 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: dokazovani kamapani


Dobry den,
tomuto problemu se da predejit "focenim" kampane v jejim prubehu, tj.
sejmutim screenshotu, kde je jasne videt systemovy cas a stav serveru (=
aktualni clanky z daneho dne atd.). Je jasne, ze se u soudu da tento dukaz
pomerne lehce vyvratit, ale jako prevence podobnych problemu se nam to zatim
velice dobre osvedcilo. Pokud je pouzivan dobry nezavisly soft na
administraci s delsi dobou uchovani logu, je mozne vytahnout primarni data i
odtud a cely priklad defacto "zrekonstruovat".

S pozdravem
  
  Michal Vlcek
  M.I.A., a.s.
  

-----Original Message-----
From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz]
Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: dokazovani kamapani


Preji hezky den,

resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou
klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery
nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne
tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a
smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou
castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani,
zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z
principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na
serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat?
Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat
takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici
dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak
muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla...

Dekuji,

Petr Podhajsky, reditel spolecnosti
Grafika Publishing, s.r.o.
tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740
-------------------------------------------------
www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz
www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz
-------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST