screenshot lehce predelate i v malovani, ktere ma kazdy s windowsy ...... ale je pravda, ze nezavisly adsoft je celkem dobrym nastrojem, navic pokud je to treba doubleclick ci jine, ktere jsou auditovane dalsimi spolecnostmi jako je ABC -----Original Message----- From: Vlček Michal [mailto:Michal.Vlcek@mia.cz] Sent: Friday, June 21, 2002 1:45 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: dokazovani kamapani Dobry den, tomuto problemu se da predejit "focenim" kampane v jejim prubehu, tj. sejmutim screenshotu, kde je jasne videt systemovy cas a stav serveru (= aktualni clanky z daneho dne atd.). Je jasne, ze se u soudu da tento dukaz pomerne lehce vyvratit, ale jako prevence podobnych problemu se nam to zatim velice dobre osvedcilo. Pokud je pouzivan dobry nezavisly soft na administraci s delsi dobou uchovani logu, je mozne vytahnout primarni data i odtud a cely priklad defacto "zrekonstruovat". S pozdravem Michal Vlcek M.I.A., a.s. -----Original Message----- From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz] Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: dokazovani kamapani Preji hezky den, resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani, zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat? Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla... Dekuji, Petr Podhajsky, reditel spolecnosti Grafika Publishing, s.r.o. tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740 ------------------------------------------------- www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz ------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST