Re: dokazovani kamapani

From: nokia@logo4u.cz
Date: 21. 06. 2002, 21:41 CEST


Zajimave, jak se dva "chytri" anonymove shoduji v nazorech, rekl bych ze to
neco jasne dokazuje a fakt nechapu, proc vy dva tu vlastne jste ...
Ja jsem v podnikani pouzival temer vsechny standardni druhy reklamy, od
billboardu, pres tisk a darkove predmety az dnes po bannery a musim rict, ze
pro jistou cilovou skupinu a za presne stanovenym ucelem ma SAMOZREJME kazdy
druh reklamy sve misto a je uzitecny. Navic nic neni tak krasne (a levne)
zmeritelne jako banner, kde si opravnenost sve investice do reklamy a jeji
navratnost okamzite a velmi presne zkalkuluji ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "Vladimir Zelezny BFU" <netmag@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, June 21, 2002 5:46 PM
Subject: Re: dokazovani kamapani


> Vcelku s timto nazorem souhlasim. Internetova reklama se pri
> dnesnich "cenikovych" cenach serveru nikomu nemuze vyplatit.
> Kdoze si teda tu reklamu obcas koupi ? Nadsenci nebo nevedomci,
> ale moc jich asi neni, ze...
>
> On Fri, 21 Jun 2002 14:03:59 +0200, cgc wrote:
>
> >1/  Externi dodavatel neresi vubec nic, to je jen blby postreh,
> >2/  a kdyby se zadavateli reklamy opravdu vyplatila, jiste by si ji rad
> >zapaltil, a jeste zopakoval, ale neverim ani za mak, ze placena reklama
na
> >netu ma jakykoliv vyznam pro zadavatele, snad jen to, ze ma dobry posit,
ze
> >vyhodil penize na podporu majitele serveru Grafika.cz
> >3/  proto si myslim, ze navic muze zadavatel namitat, ze za sve penize
> >neobrdzel proklamovanou a penezi takto ohodnocenou sluzbu
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST