Zajimave, jak se dva "chytri" anonymove shoduji v nazorech, rekl bych ze to neco jasne dokazuje a fakt nechapu, proc vy dva tu vlastne jste ... Ja jsem v podnikani pouzival temer vsechny standardni druhy reklamy, od billboardu, pres tisk a darkove predmety az dnes po bannery a musim rict, ze pro jistou cilovou skupinu a za presne stanovenym ucelem ma SAMOZREJME kazdy druh reklamy sve misto a je uzitecny. Navic nic neni tak krasne (a levne) zmeritelne jako banner, kde si opravnenost sve investice do reklamy a jeji navratnost okamzite a velmi presne zkalkuluji ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Vladimir Zelezny BFU" <netmag@seznam.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 21, 2002 5:46 PM Subject: Re: dokazovani kamapani > Vcelku s timto nazorem souhlasim. Internetova reklama se pri > dnesnich "cenikovych" cenach serveru nikomu nemuze vyplatit. > Kdoze si teda tu reklamu obcas koupi ? Nadsenci nebo nevedomci, > ale moc jich asi neni, ze... > > On Fri, 21 Jun 2002 14:03:59 +0200, cgc wrote: > > >1/ Externi dodavatel neresi vubec nic, to je jen blby postreh, > >2/ a kdyby se zadavateli reklamy opravdu vyplatila, jiste by si ji rad > >zapaltil, a jeste zopakoval, ale neverim ani za mak, ze placena reklama na > >netu ma jakykoliv vyznam pro zadavatele, snad jen to, ze ma dobry posit, ze > >vyhodil penize na podporu majitele serveru Grafika.cz > >3/ proto si myslim, ze navic muze zadavatel namitat, ze za sve penize > >neobrdzel proklamovanou a penezi takto ohodnocenou sluzbu > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST