Re: dokazovani kamapani

From: nokia@logo4u.cz
Date: 23. 06. 2002, 15:38 CEST


> Podsunujete mi neco, co jsem nikdy nerekl (ze je reklama na webu na nic).
Dobra, to jsem tedy vase prispevky spatne pochopil, zkuste se vyjadrovat o
neco jasneji :-)

> Stale a porad tvrdim, ze je reklama na netu predrazena. Nelze prece
> stanovovat cenu podle nakladu, nybrz podle poptavky.
Ja myslim, ze je to interni vec kazde firmy, maji-li nejakou cenu, tak asi
vi proc. Nelibi-li se vam tyto ceny, tak reklamu proste nenakupujte, ne?
Opravdu nechapu, proc se rozrusujete necima (dle vas) vysokyma cenama
bannerove reklamy?
Ja taky nenadavam na vysoke ceny aut Ferrari a kupuji si ceske Octavie :-)

> A ten Vas priklad se zakaznikem za 250kc - pokud dokazete sehnat pri
zobrazeni
> 500 banneru noveho zakaznika, tak klobouk dolu. Takovych lidi veru neni
mnoho.
> Obvzlast dnes, kdy bannery skoro kazdy ctenar jiz ignoruje...
Samozrejme zalezi na tom, jaky udelate banner, na ktery server ho umistite,
na ktere casti stranky jej nechate zobrazovat a pod. Kdyz ho udelam hodne
viditelny, ale necham jej kazde IP zobrazit jen jednou, mam dost velkou
sanci dostat dobre vysledky.
Jste-li si tak jisty neuspechem podobne kampane, klidne ji udelam na
www.GSM4U.cz, a kazdemu "chycenemu" ucastnikovi z nasich 30.000 navstevniku
mesicne budete dotovat u nas zakoupeny mobil castkou 500 Kc, souhlasite?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST