> Podsunujete mi neco, co jsem nikdy nerekl (ze je reklama na webu na nic). Dobra, to jsem tedy vase prispevky spatne pochopil, zkuste se vyjadrovat o neco jasneji :-) > Stale a porad tvrdim, ze je reklama na netu predrazena. Nelze prece > stanovovat cenu podle nakladu, nybrz podle poptavky. Ja myslim, ze je to interni vec kazde firmy, maji-li nejakou cenu, tak asi vi proc. Nelibi-li se vam tyto ceny, tak reklamu proste nenakupujte, ne? Opravdu nechapu, proc se rozrusujete necima (dle vas) vysokyma cenama bannerove reklamy? Ja taky nenadavam na vysoke ceny aut Ferrari a kupuji si ceske Octavie :-) > A ten Vas priklad se zakaznikem za 250kc - pokud dokazete sehnat pri zobrazeni > 500 banneru noveho zakaznika, tak klobouk dolu. Takovych lidi veru neni mnoho. > Obvzlast dnes, kdy bannery skoro kazdy ctenar jiz ignoruje... Samozrejme zalezi na tom, jaky udelate banner, na ktery server ho umistite, na ktere casti stranky jej nechate zobrazovat a pod. Kdyz ho udelam hodne viditelny, ale necham jej kazde IP zobrazit jen jednou, mam dost velkou sanci dostat dobre vysledky. Jste-li si tak jisty neuspechem podobne kampane, klidne ji udelam na www.GSM4U.cz, a kazdemu "chycenemu" ucastnikovi z nasich 30.000 navstevniku mesicne budete dotovat u nas zakoupeny mobil castkou 500 Kc, souhlasite? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST