RE: dokazovani kamapani

From: Tomas Urbanek (Tomas.Urbanek@tnsofres.cz)
Date: 21. 06. 2002, 13:58 CEST


Zdravim,
dokazovat lze take pomoci nezavisleho monitoringu. V pripade TV by to slo
napriklad pomoci udaju od A-connectu. V pripade internetu se podobny
monitoring reklamy zatim diky nezajmu vetsiny provozovatelu RS nedela.

Tomas Urbanek



-----Original Message-----
From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz]
Sent: Friday, June 21, 2002 1:28 PM
To: 'reklama@nawebu.cz'
Subject: RE: dokazovani kamapani


Pokud vim, tak grafika publishing pouziva svuj reklamni system a tak si tam
muze i v nejhorsim pripade upravovat statistiky.....proto by byla vyhodnejsi
pozice mit reklamni system od dodavatele, ktery by za cisla rucil a tak by
jste na klienta mohli byt dva.

Podle mne se nijak neda dokazat, ze reklama odbehla, screenshoty se strankou
s bannerem se daji pomoci jakehokoliv kresliciho programu upravit,
statistiky taktez.....je to spis na duvere mezi dodavatelem a klientem
(stejny problem muze nastat i v elektronickych mediich, jen tisk a outdoor
je tomu usetren).

Tomas Symersky
OMD Interactive Czech

-----Original Message-----
From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz]
Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: dokazovani kamapani


Preji hezky den,

resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou
klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery
nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne
tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a
smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou
castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani,
zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z
principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na
serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat?
Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat
takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici
dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak
muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla...

Dekuji,

Petr Podhajsky, reditel spolecnosti
Grafika Publishing, s.r.o.
tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740
-------------------------------------------------
www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz
www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz
-------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST