Zdravim, dokazovat lze take pomoci nezavisleho monitoringu. V pripade TV by to slo napriklad pomoci udaju od A-connectu. V pripade internetu se podobny monitoring reklamy zatim diky nezajmu vetsiny provozovatelu RS nedela. Tomas Urbanek -----Original Message----- From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz] Sent: Friday, June 21, 2002 1:28 PM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: RE: dokazovani kamapani Pokud vim, tak grafika publishing pouziva svuj reklamni system a tak si tam muze i v nejhorsim pripade upravovat statistiky.....proto by byla vyhodnejsi pozice mit reklamni system od dodavatele, ktery by za cisla rucil a tak by jste na klienta mohli byt dva. Podle mne se nijak neda dokazat, ze reklama odbehla, screenshoty se strankou s bannerem se daji pomoci jakehokoliv kresliciho programu upravit, statistiky taktez.....je to spis na duvere mezi dodavatelem a klientem (stejny problem muze nastat i v elektronickych mediich, jen tisk a outdoor je tomu usetren). Tomas Symersky OMD Interactive Czech -----Original Message----- From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz] Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: dokazovani kamapani Preji hezky den, resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani, zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat? Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla... Dekuji, Petr Podhajsky, reditel spolecnosti Grafika Publishing, s.r.o. tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740 ------------------------------------------------- www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz ------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST