Re: dokazovani kamapani

From: nokia@logo4u.cz
Date: 22. 06. 2002, 15:47 CEST


> Mohl byste nam prosim predlozit okamzitou a presnou kalkulaci,
> pri ktere se vyplati koupit banner 1000 cpt za 500 korun. Prosim prosim.
Pokud si pres nektery nas web zadate reklamni kapan a urcite si cil ktereho
tim chcete dosahnout, rad vam zpracuji zduvodneni, proc a zda vubec se vam
tato cena prave u nas vyplati.

Ale uvedu maly priklad: T-Mobile nyni stoji ziskani jednoho zakaznika v
Cesku cca 1000 Kc, v EU cca 3x tolik a v USA cca 7x vice. Z toho bych rekl
vyplyva, ze kazdy zakaznik uloveny jeste ted, pred vstupem do EU bude
vyrazne levnejsi nez pote. Pokud tedy T-Mobile udela kampan pres web, kde
nabidnou novym zakaznikum jakykoliv nedotovany mobilni telefon se slevou 500
Kc a bannerova kampan je bude stat byt treba 250 Kc na jednoho ziskaneho
zakaznika, mohou byt spokojeni, ne?
Pote si udelaji tu samou kampan v tisku, kde treba zase podchyti zcela jine
(neinternetove) lidi a na konci si krasne spocitaji kolik novych zakazniku
maji celkem, kolik z nich prislo pres web, kde se jim reklama vyplatila a
pripadne kde ne.

> Za odpoved vam poslu kopii sveho OP.
Dekuji nechci, muzi mne nezajimaji a anonymove uz vubec ne :-)

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST