> Mohl byste nam prosim predlozit okamzitou a presnou kalkulaci, > pri ktere se vyplati koupit banner 1000 cpt za 500 korun. Prosim prosim. Pokud si pres nektery nas web zadate reklamni kapan a urcite si cil ktereho tim chcete dosahnout, rad vam zpracuji zduvodneni, proc a zda vubec se vam tato cena prave u nas vyplati. Ale uvedu maly priklad: T-Mobile nyni stoji ziskani jednoho zakaznika v Cesku cca 1000 Kc, v EU cca 3x tolik a v USA cca 7x vice. Z toho bych rekl vyplyva, ze kazdy zakaznik uloveny jeste ted, pred vstupem do EU bude vyrazne levnejsi nez pote. Pokud tedy T-Mobile udela kampan pres web, kde nabidnou novym zakaznikum jakykoliv nedotovany mobilni telefon se slevou 500 Kc a bannerova kampan je bude stat byt treba 250 Kc na jednoho ziskaneho zakaznika, mohou byt spokojeni, ne? Pote si udelaji tu samou kampan v tisku, kde treba zase podchyti zcela jine (neinternetove) lidi a na konci si krasne spocitaji kolik novych zakazniku maji celkem, kolik z nich prislo pres web, kde se jim reklama vyplatila a pripadne kde ne. > Za odpoved vam poslu kopii sveho OP. Dekuji nechci, muzi mne nezajimaji a anonymove uz vubec ne :-) Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST