nakup pres internet

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (scalex@scalex.cz)
Date: 08. 06. 2003, 16:34 CEST


Zdravicko,

VM> kdo do dnes pil Kofolu a uvidel na ni tu momentalni reklamu, tak ji prestal
VM> pit urcite.

A  proc  by  ji proboha mel prestat pit? Jen kvuli tomu, ze nejaky tym
debilu natocil nechutnou reklamu, preci neprestanu pit napoj, ktery mi
chutna (minimalne litr Kofoly denne vypiju).

Dost  dobre  nechapu  ani toho, kdo kvuli reklame zahodi za hlavu cely
svuj  dosavadni  zivot a zacne zhusta uzivat nejaky vyrobek, a nechapu
ani  toho,  kdo  pod  vlivem spatne reklamy prestane uzivat vyrobek, s
nimz byl dosud spokojeny. Podle mne je to spis jen trapna poza a modni
zalezitost  (jak  abnormalni  podlehani  reklame,  tak  i  abnormalni
odmitani reklamy).

Treba  mne  se  HODNE nelibily reklamy na Fidorku, v nichz se navadely
male deti, aby kradly susenky, kdykoli na ne dostanou chut. Ta reklama
byla  opravdu  mizerna  a  pro deti absolutne nevhodna. Ale Fidorky mi
chutnaji a nevidim duvod, proc si je dal nedopravat, navzdory reklame.

Reklamu  osobne  beru  jako doplnek me informovanosti. Rad se dozvim o
novych vyrobcich, nebranim se tomu vyzkouset vyrobek, ktery jsem videl
v televizi - a nazor na nej si pak udelam sam. A tak by podle mne mela
reklama  i fungovat. Mela by mne presvedcit k prvnimu nakupu. A pak uz
je to zalezitost toho vyrobku, zda mne presvedci k opetovnemu nakupu.

Kdyz jsem zjistil, ze moje oblibena "totalitni" Kofola se opet vyrabi,
byla  to  reklama, kdo mi to "rekl". Pod vlivem reklamy jsem si ji sel
koupit.  Kdyby byla hnusna, druhou bych si nekoupil. Ale me chutnala a
kupuju  si ji dal a dal. Bez ohledu na reklamy v televizi nebo kdekoli
jinde.

-- 

    Miroslav Hlavicka
    AKA Scalex
    mailto:scalex@scalex.cz

    PGP: 0x05FFC3CCB



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 16:35 CEST