Zdravicko, VM> kdo do dnes pil Kofolu a uvidel na ni tu momentalni reklamu, tak ji prestal VM> pit urcite. A proc by ji proboha mel prestat pit? Jen kvuli tomu, ze nejaky tym debilu natocil nechutnou reklamu, preci neprestanu pit napoj, ktery mi chutna (minimalne litr Kofoly denne vypiju). Dost dobre nechapu ani toho, kdo kvuli reklame zahodi za hlavu cely svuj dosavadni zivot a zacne zhusta uzivat nejaky vyrobek, a nechapu ani toho, kdo pod vlivem spatne reklamy prestane uzivat vyrobek, s nimz byl dosud spokojeny. Podle mne je to spis jen trapna poza a modni zalezitost (jak abnormalni podlehani reklame, tak i abnormalni odmitani reklamy). Treba mne se HODNE nelibily reklamy na Fidorku, v nichz se navadely male deti, aby kradly susenky, kdykoli na ne dostanou chut. Ta reklama byla opravdu mizerna a pro deti absolutne nevhodna. Ale Fidorky mi chutnaji a nevidim duvod, proc si je dal nedopravat, navzdory reklame. Reklamu osobne beru jako doplnek me informovanosti. Rad se dozvim o novych vyrobcich, nebranim se tomu vyzkouset vyrobek, ktery jsem videl v televizi - a nazor na nej si pak udelam sam. A tak by podle mne mela reklama i fungovat. Mela by mne presvedcit k prvnimu nakupu. A pak uz je to zalezitost toho vyrobku, zda mne presvedci k opetovnemu nakupu. Kdyz jsem zjistil, ze moje oblibena "totalitni" Kofola se opet vyrabi, byla to reklama, kdo mi to "rekl". Pod vlivem reklamy jsem si ji sel koupit. Kdyby byla hnusna, druhou bych si nekoupil. Ale me chutnala a kupuju si ji dal a dal. Bez ohledu na reklamy v televizi nebo kdekoli jinde. -- Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:scalex@scalex.cz PGP: 0x05FFC3CCB
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 16:35 CEST