Na zaklade banneru jsem nasel web hudba2000.cz, kde jsem koupil nejaka CD za cca 3000 Kc. Diky bannerove kampani MP3Store.cz jsem prisel na jejich web a koupil si u nich MP3 prehravac (6.500 Kc). Pres internet na strankach www.plextor.be, jsem nasel pocitacovy obchod Softcom, kde jsem nejprve osobne koupil DVD vypalovacku a postupne par desitek prazdnych DVD, dnes si jdu pro pres jejich internetovy shop objednany 160 GB harddisk a externi box na nej pro pripojeni pres USB 2.0 - celkem utrata asi 20.000 Kc. Pristi tyden by mi mela dorazit z chorvatskeho online shopu croart.com dve CD za cca 1.200 Kc - obchod jsem nasel pres Google a jinak o nem nic nevim, ovsem na email reaguji rychle, takze to snad dopadne dobre. To jsou myslim vsechny me nakupy fyzickych veci (nepocitam software) pres internet/diky internetu, 2 diky klasicke bannerove kampani, jeden diky odkazu z jineho webu, jeden diky Googlu. Tj. zaver je, ze na me internetova reklama online shopu docela funguje :-) Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz -----Original Message----- From: Martin Kostelník [mailto:kostelnik@yashica.cz] Sent: Friday, June 06, 2003 3:58 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: nakup pres internet Kdyz uz se tu vsichni vespolek sverujeme se svymi nakupnimi zvyklostmi, zajimalo by me, zda nekdo z vas jiz nakoupil zbozi na zaklade informaci ziskanych prvotnim oslovenim bannerem ci jinou formou internetove reklamy aniz by se s produktem/sluzbou seznamil jinou zkusenosti a jakou pribliznou castku takto investoval. Abych zacal: nikdy jsem na zaklade osloveni bannerem nenakoupil vubec nic. Pres internet nakupuji, ale touhle formou jsem nebyl nikdy osloven tak silne, aby to zapricinilo nejaky utraceny peniz. Jedinou vyjimkou je informacni mail - akcni zbozi z jisteho obchodu (castka pod 1000,-) S přáním příjemného dne Martin Kostelník
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 06. 06. 2003, 16:08 CEST