RE: nakup pres internet

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 08. 06. 2003, 01:03 CEST


Vidím, ľe se k předmětu rozbíhá zajímavá diskuse, tak také 
přispěju svou troąkou do mlýna. Popravdě řečeno si nevzpomínám, 
ľe bych za posledních několik let něco koupil či alespoň vybíral 
(produkt i dodavatele) jinak neľ prostřednictvím Internetu, a to 
jak pro firmu (IT výrobky a sluľby, kancelářské potřeby, 
subdodavatelské sluľby, telekomunikační technika, auto, atd.), 
tak soukromě (kultura, rekreace, otop, stavební práce a 
materiál, domácí a zahradní techniku, fotoaparát, knihy, psa, 
atd.). Podotýkám, ľe nekupuji jídlo, oblečení, drogérii, apod.

S výjimkou knih se prakticky vľdy jedná o případy, kdy nejprve 
něco chci a vím poměrně přesně co, takľe vyhledávám v Googlu a 
Jyxu. O knihách se dozvídám zpravidla z recenzí, o některých 
sluľbách a výrobcích také. Nemohu vyloučit, ľe mne při 
rozhodování neovlivnila nějaká reklama, vědom si toho ale 
nejsem. Vědomně si vybírám podle webu výrobce/dodavatele, 
informací na oborových webech a podle doporučení jiných lidí.

Pokud jde tedy o mne, jako spotřebitel bych se bez reklamy na 
webu zcela obeąel. Kdyby např. Eurotel investoval do svého webu 
jen zlomek toho, co dává do své praątěné on-line reklamy, 
kupoval bych od něj mnohem ochotněji a víc. Takto je to utrpení 
hned dvojnásobné -- otravné reklamy a nepouľitelný web. Bohuľel, 
Eurotel není se svou zvrácenou strategií zdaleka sám.

Zdraví,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 01:12 CEST