Vidím, ľe se k předmětu rozbíhá zajímavá diskuse, tak také přispěju svou troąkou do mlýna. Popravdě řečeno si nevzpomínám, ľe bych za posledních několik let něco koupil či alespoň vybíral (produkt i dodavatele) jinak neľ prostřednictvím Internetu, a to jak pro firmu (IT výrobky a sluľby, kancelářské potřeby, subdodavatelské sluľby, telekomunikační technika, auto, atd.), tak soukromě (kultura, rekreace, otop, stavební práce a materiál, domácí a zahradní techniku, fotoaparát, knihy, psa, atd.). Podotýkám, ľe nekupuji jídlo, oblečení, drogérii, apod. S výjimkou knih se prakticky vľdy jedná o případy, kdy nejprve něco chci a vím poměrně přesně co, takľe vyhledávám v Googlu a Jyxu. O knihách se dozvídám zpravidla z recenzí, o některých sluľbách a výrobcích také. Nemohu vyloučit, ľe mne při rozhodování neovlivnila nějaká reklama, vědom si toho ale nejsem. Vědomně si vybírám podle webu výrobce/dodavatele, informací na oborových webech a podle doporučení jiných lidí. Pokud jde tedy o mne, jako spotřebitel bych se bez reklamy na webu zcela obeąel. Kdyby např. Eurotel investoval do svého webu jen zlomek toho, co dává do své praątěné on-line reklamy, kupoval bych od něj mnohem ochotněji a víc. Takto je to utrpení hned dvojnásobné -- otravné reklamy a nepouľitelný web. Bohuľel, Eurotel není se svou zvrácenou strategií zdaleka sám. Zdraví, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 01:12 CEST