Zdravicko, >> jsme hned vedle Nemecka, MUSI na nas fungovat to same. Co na tom, ze >> mentalita Cechu a Nemcu je zcela jina... PK> hospodynky uz u nas bezi nejaky patek, takze ono je dost mozne, PK> ze ti marketingovi manazeri uz maji i tuzemska cisla - a ty treba PK> pro "hospodynky" mluvi, i kdyz se tento typ reklamy nelibi. Samozrejme, ze i vyrobky, ktere propaguji "hospodynky" maji vyssi prodej nez vyrobky v TV nepropagovane. Ale v zemich, kde toto zbozi propaguji mnohem vtipnejsi reklamy, doslo k znatelnemu narustu zajmu i ke zvyseni nakupu. Rada tech reklam se dokonce siri po netu (napriklad znamy test, zda je na cisteni trouby lepsi houbicka Spontex nebo hospodyncin pritel). Problem je v tom, ze kazdy narod ma jinou mentalitu a Cesi jsou na tom svym smyslem pro humor uplne jinak nez Nemci. Jenze kdyz mezinarodni spolecnost dela reklamni kampan, tak Nemce i Cechy hazi do jednoho pytle, protoze geograficky jsou to sousede. Je to spatny pristup. Smyslem pro humor jsou Cesi MNOHEM blizsi Americanum nez Nemcum. -- Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:scalex@scalex.cz PGP: 0x05FFC3CCB
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 16:26 CEST