Zdravicko,
>> jsme hned vedle Nemecka, MUSI na nas fungovat to same. Co na tom, ze
>> mentalita Cechu a Nemcu je zcela jina...
PK> hospodynky uz u nas bezi nejaky patek, takze ono je dost mozne,
PK> ze ti marketingovi manazeri uz maji i tuzemska cisla - a ty treba
PK> pro "hospodynky" mluvi, i kdyz se tento typ reklamy nelibi.
Samozrejme, ze i vyrobky, ktere propaguji "hospodynky" maji vyssi
prodej nez vyrobky v TV nepropagovane.
Ale v zemich, kde toto zbozi propaguji mnohem vtipnejsi reklamy, doslo
k znatelnemu narustu zajmu i ke zvyseni nakupu. Rada tech reklam se
dokonce siri po netu (napriklad znamy test, zda je na cisteni
trouby lepsi houbicka Spontex nebo hospodyncin pritel).
Problem je v tom, ze kazdy narod ma jinou mentalitu a Cesi jsou na tom
svym smyslem pro humor uplne jinak nez Nemci.
Jenze kdyz mezinarodni spolecnost dela reklamni kampan, tak Nemce i
Cechy hazi do jednoho pytle, protoze geograficky jsou to sousede. Je
to spatny pristup. Smyslem pro humor jsou Cesi MNOHEM blizsi
Americanum nez Nemcum.
--
Miroslav Hlavicka
AKA Scalex
mailto:scalex@scalex.cz
PGP: 0x05FFC3CCB
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 16:26 CEST