nakup pres internet

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (scalex@scalex.cz)
Date: 08. 06. 2003, 16:24 CEST


Zdravicko,

>> jsme  hned  vedle Nemecka, MUSI na nas fungovat to same. Co na tom, ze
>> mentalita Cechu a Nemcu je zcela jina...

PK> hospodynky uz u nas bezi nejaky patek, takze ono je dost mozne,
PK> ze ti marketingovi manazeri uz maji i tuzemska cisla - a ty treba
PK> pro "hospodynky" mluvi, i kdyz se tento typ reklamy nelibi.

Samozrejme,  ze  i  vyrobky,  ktere  propaguji "hospodynky" maji vyssi
prodej nez vyrobky v TV nepropagovane.

Ale v zemich, kde toto zbozi propaguji mnohem vtipnejsi reklamy, doslo
k  znatelnemu  narustu  zajmu i ke zvyseni nakupu. Rada tech reklam se
dokonce   siri   po   netu   (napriklad  znamy test, zda je na cisteni
trouby lepsi houbicka Spontex nebo hospodyncin pritel).

Problem je v tom, ze kazdy narod ma jinou mentalitu a Cesi jsou na tom
svym smyslem pro humor uplne jinak nez Nemci.

Jenze  kdyz  mezinarodni  spolecnost dela reklamni kampan, tak Nemce i
Cechy  hazi  do jednoho pytle, protoze geograficky jsou to sousede. Je
to   spatny  pristup.  Smyslem  pro  humor  jsou  Cesi  MNOHEM  blizsi
Americanum nez Nemcum.


-- 

    Miroslav Hlavicka
    AKA Scalex
    mailto:scalex@scalex.cz

    PGP: 0x05FFC3CCB



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 16:26 CEST