Jarek Jesenský - adresa pro konference napsal: > Takze jste presvedcen o tom, ze to prave Vy > vidite vsechno spravne a nadnarodni firmy co > utraceji za marketing stamiliony Kc jsou > hloupe a delaji to zasadne spatne? Z ceho tak usuzujete? Pokud z toho, co jsem napsal, mate trochu bujnou fantazii :-) Nepsal jsem, ze vidim *vsechno* spravne, nepsal jsem nic o *nadnarodnich firmach*, nepsal jsem, ze je nekdo *hloupy* a napsal jsem ani to, ze nekdo dela neco *zasadne spatne*. Napsal jsem, ze Eurotel ma priserny web, coz vam potvrdi asi kazdy, kdo webu trochu rozumi. Je priserny jak po strance technicke (spatna pristupnost), tak po strance pouzitelnosti (neprehledny layout, spatna navigace, atd.), tak po strance obsahove (malo informaci, nektere informace chybne a neaktualni), tak po strance obchodni strategie (prakticky si tam nelze nic koupit ci objednat). Dale jsem napsal, ze mi pripada zvracene masivne inzerovat na Internetu za situace, kdy vlastni stranky inzerenta ani zdaleka vsechny moznosti Webu nevyuzivaji. Vam to zvracene nepripada? Mimochodem, to, ze i velke a bohate spolecnosti Web casto nechapou a pouzivaji ho spatne, je pomerne znama vec. Zname jsou i duvody, proc tomu tak je. Kdyz budete chtit, najdete na toto tema velmi rozsahlou literaturu. > Proc je v tom pripade o sve pravde nepresvedcite > a nenabidnete jim za 10% stavajiciho rozpoctu > sve sluzby Proc bych jim neco nabizel? Presvedcuji uz par let tzv. odbornou verejnost osvetou a je dost tech, kteri slysi, svyj postoj k Webu meni, pochopili ho a zacinaji ho vyuzivat velmi dobre. Proc bych mel ztracet cas s temi, co slyset nechteji? Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 12:53 CEST