samozrejme, ze barevny banner neni luxus, ale znovu opakuji, ze cilem je vytvorit na bannerove neobsazene pozice levnejsi variantu. Zasadne nesouhlasim s nazorem, ze bych mel snizovat cenu, jen proto, ze mame nevyprodany prostor. Tusim, ze zrovna p.Hlavenka se o tom nekde zminoval, ze je to obecny problem. Take jsem psal, ze cernobily banner ma byt zalezitosti celorocni, nevim co je to okurkova sezona (krome nizsi navstevnosti). K obchodnimu oddeleni, jeste se nenasla zadna medialni agentura, ktera by dokazala prodat jedinou impressi, ostravsky cpress si pouze jednou rekl o medialni provizi na inzerci, kterou jsme si sehnali sami. Takze opravdu obchodni oddeleni ma co delat :-((( K cenam. Ceny (tedy koncove) mame nizsi nez Lupa, resp. stejne jako Mobil a nerozlisujeme horni spodni pozici. Ceny porad sroubujeme nahoru (radeji dame vetsi operativni slevu). Duvod je ten, ze cena za impressi zase nehraje takovou roli. Bud zakaznik ma baget na reklamu a zda se mu nabidka obchodne zajimava, pak chce nejakou vyhodu. Ovsem nikdy by se nespotil radosti, kdybychom mu nabidli levnejsi impressi. Pripad nizke ceny. Kdyz pak vam rekne zakaznik, ze u vas utrati balik, ktery skoro nevytocite za ty nizke ceny? Kdyz date cenu impresse 0,2Kc a polovinu uvazujete na provize, tak to je pak opravdu uzasne! Vzhledem k navstevnosti odborneho serveru. Nebo i odborne zamereny server se ma ridit stejnymi pravidly jako server obecny? Mrzaceni banneru Nevim jak kde, ale ja chapu banner jako nutne zlo a ne za soucast designu. Proto jej rad odbarvim, zmrzacim.... Inzerent Typickym nasim inzerentem je technicke a obchodni zastoupeni vyrobce, ci vyrobce sam. (Elektroinstalacnich systemu a materialu, software...) Inzerci samotnou nema byt v 60% samotny prodej, ale spise technicka podpora. Nektery vyrobce je rad, ze jezdi v zakladnim modelu skodovky a druhy si jezdi treba v plne vybavenem passatu. Pro oba extremy bychom meli mit levne skodovky a drahe passaty. Samozrejme to mezi nimi jsou ruzne kombinace. Treba luxusne vybavena skodovka nebo zakladni model volkswagenu. Zrejme to spatne vysvetluji. Rozumite mi? Netvrdim, ze cernobily banner je to spravne. Ale co tedy? Uprava ceny je to nejjednodussi a taky pekne k nicemu. Trosku fantazie. Co? S pranim pekneho dne Miroslav Minarik http://www.elektrika.cz gsm: 00420-6-08-477 995 tel: 0420-5-4821 2580 fax: 0420-5-4524 2094 e-mail: m.minarik@elektrika.info ICQ: 127851499 10. července 2002, 10:49:02, napsal: Kucera> Zdravim, Kucera> vas primer je v podstate spatny, protoze barevny banner neni zadny Kucera> luxus, ale je to minimalni soucasny standard a nejak jsem si nevsiml, Kucera> ze by tu po CR jezdily same luxusni vozy od Skody :). Kucera> Jak uz tu nekdo psal, uz dlouho nevidel cerno-bily banner :) Kucera> Je samozrejme jenom na vas, jakymi podminkami upresnite Kucera> ziskani slevy na reklamu, ale pouziti cernobileho banneru Kucera> se mi nezda to prave orechove. Kucera> Jestli mate 70 procent nevyprodane reklamy, pak to muze Kucera> byt dvema duvody: Kucera> - reklama na vasem serveru je prilis draha, Kucera> - nemate prilis dobre obchodni oddeleni. Kucera> Pokud chcete prodat vice impresi, jednoduse treba snizte cenu Kucera> reklamy a klidne ji snizte treba na 50-100 Kc/1000 impresi. Nekdo Kucera> tu sice rika, ze takove ceny kazi trh, ale kazdy server v podstate Kucera> jede jenom sam za sebe, neni tu zadny karter ci narizeni, ktere by rikalo, Kucera> ze cena za reklamu muze byt od 200 Kc/1000 impresi. Jestli kvuli vysokym Kucera> cenam na reklamu zkracujete, jenom kvuli tomu, ze nechcete kazit Kucera> trh, trh vam nebude blahoprat za snahu udrzet cenu reklamy. Kucera> S pratelskym pozdravem Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] Kucera> ----- Original Message ----- Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 10:31 AM Kucera> Subject: Re[4]: Cernobily banner >> Dobry den Miroslav Kucera, >> no pokud bych mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA >> AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl, >> ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost? >> >> Ted se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U >> tohoto banneru jde ciste o obchodni politiku. Textova reklama je >> samozrejme dalsi varianta ovsem ted hovorime o tom, jak prodat co >> nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi! >> >> Podivejte se co nabizi papirova media. Barevna plosna reklama, >> cernobila plosna reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je >> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co >> zna. >> Zase ted vychazim z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad >> web prirovnavat k inzerci na papire. >> >> S pranim pekneho dne >> Miroslav Minarik >> >> http://www.elektrika.cz >> gsm: 00420-6-08-477 995 >> tel: 0420-5-4821 2580 >> fax: 0420-5-4524 2094 >> e-mail: m.minarik@elektrika.info >> ICQ: 127851499 >> >> 10. července 2002, 10:14:19, napsal: >> >> Kucera> Dobry den, >> >> Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu >> Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro >> Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner >> Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede >> Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze >> Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner >> Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :) >> >> Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze klient bude >> Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema >> Kucera> formularovymi tlacitky :) >> >> Kucera> S pratelskym pozdravem >> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor >> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] >> >> >> Kucera> ----- Original Message ----- >> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> >> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz> >> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM >> Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner >> >> >> >> Dobry den Petr Murmak, >> >> uz jsem tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral s martinem >> >> kaldou, ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na slovo vzaty, >> >> a ten uz upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan poctem odstinu, Kucera> to >> >> at barevnych, ci odstinu sede. >> >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem >> >> tedy vyvodil tech 14kb. >> >> Ona velikost banneru by nemela hrat roli na cenu. To omezeni by melo >> >> byt cernou barvou a jejimi odstiny. >> >> >> >> S pranim pekneho dne >> >> Miroslav Minarik >> >> >> >> >> >> >> >> Kucera>> -------------------------------------------------------------------- Kucera> ------ >> Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: Kucera> http://reklama.nawebu.cz/ >> >> >> -------------------------------------------------------------------------- >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >> >> Kucera> -------------------------------------------------------------------------- Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 11:30 CEST