Re[6]: Cernobily banner

From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik (m.minarik@elektrika.info)
Date: 10. 07. 2002, 11:31 CEST


samozrejme,  ze barevny banner neni luxus, ale znovu opakuji, ze cilem
je vytvorit na bannerove neobsazene pozice levnejsi variantu.
Zasadne  nesouhlasim  s nazorem, ze bych mel snizovat cenu, jen proto,
ze  mame  nevyprodany  prostor.  Tusim,  ze zrovna p.Hlavenka se o tom
nekde zminoval, ze je to obecny problem.
Take  jsem  psal,  ze  cernobily  banner ma byt zalezitosti celorocni,
nevim co je to okurkova sezona (krome nizsi navstevnosti).

K obchodnimu oddeleni,
jeste se nenasla zadna medialni agentura, ktera
by  dokazala prodat jedinou impressi, ostravsky cpress si pouze jednou
rekl o medialni provizi na inzerci, kterou jsme si sehnali sami. Takze
opravdu obchodni oddeleni ma co delat :-(((

K  cenam.
Ceny  (tedy koncove) mame nizsi nez Lupa, resp. stejne jako
Mobil  a  nerozlisujeme  horni  spodni  pozici.  Ceny porad sroubujeme
nahoru   (radeji   dame   vetsi   operativni  slevu). Duvod je ten, ze
cena  za  impressi zase nehraje takovou roli. Bud zakaznik ma baget na
reklamu  a  zda  se  mu  nabidka  obchodne  zajimava, pak chce nejakou
vyhodu.  Ovsem  nikdy  by  se  nespotil  radosti,  kdybychom mu nabidli
levnejsi impressi.

Pripad nizke ceny.
Kdyz  pak  vam  rekne zakaznik,  ze  u  vas utrati balik, ktery skoro nevytocite za ty nizke
ceny?  Kdyz  date cenu impresse 0,2Kc a polovinu uvazujete na provize,
tak  to  je  pak  opravdu  uzasne!  Vzhledem  k navstevnosti odborneho
serveru. Nebo  i  odborne  zamereny  server  se ma ridit stejnymi pravidly jako
server obecny?

Mrzaceni banneru
Nevim  jak  kde,  ale  ja  chapu banner jako nutne zlo a ne za soucast
designu. Proto jej rad odbarvim, zmrzacim....

Inzerent
Typickym  nasim inzerentem je technicke a obchodni zastoupeni vyrobce,
ci vyrobce sam. (Elektroinstalacnich systemu a materialu, software...)
Inzerci  samotnou  nema  byt v 60% samotny prodej, ale spise technicka
podpora.  Nektery vyrobce je rad, ze jezdi v zakladnim modelu skodovky
a  druhy  si  jezdi  treba  v  plne vybavenem passatu. Pro oba extremy
bychom  meli  mit  levne  skodovky a drahe passaty. Samozrejme to mezi
nimi  jsou  ruzne  kombinace.  Treba  luxusne  vybavena  skodovka nebo
zakladni model volkswagenu.

Zrejme  to  spatne  vysvetluji.  Rozumite  mi?  Netvrdim, ze cernobily
banner je to spravne.
Ale co tedy?
Uprava  ceny  je  to  nejjednodussi  a  taky  pekne  k  nicemu. Trosku
fantazie. Co?

S pranim pekneho dne
Miroslav Minarik

http://www.elektrika.cz
gsm: 00420-6-08-477 995
tel: 0420-5-4821 2580
fax: 0420-5-4524 2094
e-mail: m.minarik@elektrika.info
ICQ: 127851499

10. července 2002, 10:49:02, napsal:

Kucera> Zdravim,

Kucera> vas primer je v podstate spatny, protoze barevny banner neni zadny
Kucera> luxus, ale je to minimalni soucasny standard a nejak jsem si nevsiml,
Kucera> ze by tu po CR jezdily same luxusni vozy od Skody :).
Kucera> Jak uz tu nekdo psal, uz dlouho nevidel cerno-bily banner :)

Kucera> Je samozrejme jenom na vas, jakymi podminkami upresnite
Kucera> ziskani slevy na reklamu, ale pouziti cernobileho banneru
Kucera> se mi nezda to prave orechove.

Kucera> Jestli mate 70 procent nevyprodane reklamy, pak to muze
Kucera> byt dvema duvody:

Kucera> - reklama na vasem serveru je prilis draha,
Kucera> - nemate prilis dobre obchodni oddeleni.

Kucera> Pokud chcete prodat vice impresi, jednoduse  treba snizte cenu
Kucera> reklamy a klidne ji snizte treba na 50-100 Kc/1000 impresi. Nekdo
Kucera> tu sice rika, ze takove ceny kazi trh, ale kazdy server v podstate
Kucera> jede jenom sam za sebe, neni tu zadny karter ci narizeni, ktere by rikalo,
Kucera> ze cena za reklamu muze byt od 200 Kc/1000 impresi. Jestli kvuli vysokym
Kucera> cenam na reklamu zkracujete, jenom kvuli tomu, ze nechcete kazit
Kucera> trh, trh vam nebude blahoprat za snahu udrzet cenu reklamy.

Kucera> S pratelskym pozdravem
Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]


Kucera> ----- Original Message -----
Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz>
Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 10:31 AM
Kucera> Subject: Re[4]: Cernobily banner


>> Dobry den Miroslav Kucera,
>> no  pokud  bych  mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA
>> AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl,
>> ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost?
>>
>> Ted  se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U
>> tohoto  banneru  jde  ciste  o  obchodni  politiku. Textova reklama je
>> samozrejme  dalsi  varianta  ovsem  ted  hovorime  o tom, jak prodat co
>> nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi!
>>
>> Podivejte  se  co  nabizi  papirova  media.  Barevna  plosna  reklama,
>> cernobila  plosna  reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je
>> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co
>> zna.
>> Zase  ted  vychazim  z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad
>> web prirovnavat k inzerci na papire.
>>
>> S pranim pekneho dne
>> Miroslav Minarik
>>
>> http://www.elektrika.cz
>> gsm: 00420-6-08-477 995
>> tel: 0420-5-4821 2580
>> fax: 0420-5-4524 2094
>> e-mail: m.minarik@elektrika.info
>> ICQ: 127851499
>>
>> 10. července 2002, 10:14:19, napsal:
>>
>> Kucera> Dobry den,
>>
>> Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu
>> Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro
>> Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner
>> Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede
>> Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze
>> Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner
>> Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :)
>>
>> Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze klient bude
>> Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema
>> Kucera> formularovymi tlacitky :)
>>
>> Kucera> S pratelskym pozdravem
>> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
>> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
>>
>>
>> Kucera> ----- Original Message -----
>> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
>> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz>
>> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM
>> Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner
>>
>>
>> >> Dobry den Petr Murmak,
>> >> uz  jsem  tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral s martinem
>> >> kaldou,  ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na slovo vzaty,
>> >> a ten  uz  upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan poctem odstinu,
Kucera> to
>> >> at barevnych, ci odstinu sede.
>> >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem
>> >> tedy vyvodil tech 14kb.
>> >> Ona  velikost  banneru by nemela hrat roli na cenu. To omezeni by melo
>> >> byt cernou barvou a jejimi odstiny.
>> >>
>> >> S pranim pekneho dne
>> >> Miroslav Minarik
>> >>
>>
>> >>
>>
>>
>>
Kucera>> --------------------------------------------------------------------
Kucera> ------
>> Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
Kucera> http://reklama.nawebu.cz/
>>
>>
>> --------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>>
>>

Kucera> --------------------------------------------------------------------------
Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 11:30 CEST