Re: Re[4]: Cernobily banner

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@mobilmedia.cz)
Date: 10. 07. 2002, 10:49 CEST


Zdravim,

vas primer je v podstate spatny, protoze barevny banner neni zadny
luxus, ale je to minimalni soucasny standard a nejak jsem si nevsiml,
ze by tu po CR jezdily same luxusni vozy od Skody :).
Jak uz tu nekdo psal, uz dlouho nevidel cerno-bily banner :)

Je samozrejme jenom na vas, jakymi podminkami upresnite
ziskani slevy na reklamu, ale pouziti cernobileho banneru
se mi nezda to prave orechove.

Jestli mate 70 procent nevyprodane reklamy, pak to muze
byt dvema duvody:

- reklama na vasem serveru je prilis draha,
- nemate prilis dobre obchodni oddeleni.

Pokud chcete prodat vice impresi, jednoduse  treba snizte cenu
reklamy a klidne ji snizte treba na 50-100 Kc/1000 impresi. Nekdo
tu sice rika, ze takove ceny kazi trh, ale kazdy server v podstate
jede jenom sam za sebe, neni tu zadny karter ci narizeni, ktere by rikalo,
ze cena za reklamu muze byt od 200 Kc/1000 impresi. Jestli kvuli vysokym
cenam na reklamu zkracujete, jenom kvuli tomu, ze nechcete kazit
trh, trh vam nebude blahoprat za snahu udrzet cenu reklamy.

S pratelskym pozdravem
Miroslav Kucera, odborny redaktor
[ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]


----- Original Message -----
From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, July 10, 2002 10:31 AM
Subject: Re[4]: Cernobily banner


> Dobry den Miroslav Kucera,
> no  pokud  bych  mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA
> AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl,
> ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost?
>
> Ted  se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U
> tohoto  banneru  jde  ciste  o  obchodni  politiku. Textova reklama je
> samozrejme  dalsi  varianta  ovsem  ted  hovorime  o tom, jak prodat co
> nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi!
>
> Podivejte  se  co  nabizi  papirova  media.  Barevna  plosna  reklama,
> cernobila  plosna  reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je
> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co
> zna.
> Zase  ted  vychazim  z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad
> web prirovnavat k inzerci na papire.
>
> S pranim pekneho dne
> Miroslav Minarik
>
> http://www.elektrika.cz

> gsm: 00420-6-08-477 995
> tel: 0420-5-4821 2580
> fax: 0420-5-4524 2094
> e-mail: m.minarik@elektrika.info
> ICQ: 127851499
>
> 10. července 2002, 10:14:19, napsal:
>
> Kucera> Dobry den,
>
> Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu
> Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro
> Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner
> Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede
> Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze
> Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner
> Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :)
>
> Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze klient bude
> Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema
> Kucera> formularovymi tlacitky :)
>
> Kucera> S pratelskym pozdravem
> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
>
>
> Kucera> ----- Original Message -----
> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz>
> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM
> Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner
>
>
> >> Dobry den Petr Murmak,
> >> uz  jsem  tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral s martinem
> >> kaldou,  ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na slovo vzaty,
> >> a ten  uz  upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan poctem odstinu,
to
> >> at barevnych, ci odstinu sede.
> >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem
> >> tedy vyvodil tech 14kb.
> >> Ona  velikost  banneru by nemela hrat roli na cenu. To omezeni by melo
> >> byt cernou barvou a jejimi odstiny.
> >>
> >> S pranim pekneho dne
> >> Miroslav Minarik
> >>
>
> >>
>
>
>
Kucera> --------------------------------------------------------------------
------
> Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/

>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 10:47 CEST