Zdravim, a co je na tom spatneho snizit cenu za reklamu, kterou si prodavate sami? Jestli mate stale nevyprodano 70 procent reklamy, tak jakakoli dalsi reklama za mnohem mensi penize je lepsi nez reklama zadna. Vas pristup mi trochu pripomina Eurotel v prvnich dvou, trech letech, kdy ten nechtel o snizovani cen ani slyset. Pak prisla konkurence a soucasne ceny jsou naprosto nesrovnatelne s temi puvodnimi. Chapejte, jestli nastavite cenu reklamy tak, aby byla podobna zazitemu Zive, Lupe ci Mobilu, tak toho moc neprodate ani v budoucnu, nejak jsem si nevsiml, ze by korejske automobilky, jejichz auta maji na verejnosti "horsi dojem" ohledne spolehlivosti, nasadily cenu aut srovnatelnou s napr. VW ci Seatem. Nebo dalsi prirovnani - kolik se proda CD za 600 Kc a kolik CD za 200 Kc? Uspech CD Rebelu je jiste vsem znamy. Proste - nizka cena reklamy, mozna bych rekl i odpovidajici, vam zajisti vice klientu, i tech, kteri by za standardnich cenovych podminek u vas neinzerovaly, nehlede na to, ze vas server neni skoro znamy a ma nepekny design (prilis barevny a narocny na nacteni). Vim, ze kdysi se vam libil predchozi design intervalu a vim, ze jsme konzultovali podminky, za kterych je mozne vas design prizpusobit (resp. priblizit) tomu intervalovemu (nebyl jste sam), ale ten soucasny opravdu neni moc pekny - a prvni dojem take hraje velkou roli u inzerentu. MK ----- Original Message ----- From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:31 AM Subject: Re[6]: Cernobily banner > samozrejme, ze barevny banner neni luxus, ale znovu opakuji, ze cilem > je vytvorit na bannerove neobsazene pozice levnejsi variantu. > Zasadne nesouhlasim s nazorem, ze bych mel snizovat cenu, jen proto, > ze mame nevyprodany prostor. Tusim, ze zrovna p.Hlavenka se o tom > nekde zminoval, ze je to obecny problem.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 13:11 CEST