Re: Re[6]: Cernobily banner

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@mobilmedia.cz)
Date: 10. 07. 2002, 13:20 CEST


Zdravim,

porad ale nevim, proc je uprava ceny pekne k nicemu?
Co je na tom spatneho prodavat reklamu na nizsi ceny nez
ma konkurence. Proc mate ceny nastaveny podle nich?
Nastavte si vlastni ceny a neohlizejte se na ceny ostatnich.

Jedna britská ministerská předsedkyně kdysi rekla:
"Nikdy nenásleduj dav, udělej co uznáš za
vhodné a když je to nutné oslov dav, aby tě následoval".

Jestli chcete necem prorazit (v tomto pripade v prodeji
reklamy), musite nabidnout neco vice nez ostatni servery pro
vyvazeni vasich vlastnich nedostatku (napr. mala znamost serveru,
neucast v auditech atd). Lupa, mobil atd. si mohou dovolit mit cenu
550-600 Kc za CPT. Myslite, ze by tuto cenu udrzovali stale, kdyz
by jim 70-80% reklamniho prostoru zustavala "prazdna"?

MK


----- Original Message -----
From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:31 AM
Subject: Re[6]: Cernobily banner



> Zrejme  to  spatne  vysvetluji.  Rozumite  mi?  Netvrdim, ze cernobily
> banner je to spravne.
> Ale co tedy?
> Uprava  ceny  je  to  nejjednodussi  a  taky  pekne  k  nicemu. Trosku
> fantazie. Co?




This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 13:19 CEST