Zdravim, porad ale nevim, proc je uprava ceny pekne k nicemu? Co je na tom spatneho prodavat reklamu na nizsi ceny nez ma konkurence. Proc mate ceny nastaveny podle nich? Nastavte si vlastni ceny a neohlizejte se na ceny ostatnich. Jedna britská ministerská předsedkyně kdysi rekla: "Nikdy nenásleduj dav, udělej co uznáš za vhodné a když je to nutné oslov dav, aby tě následoval". Jestli chcete necem prorazit (v tomto pripade v prodeji reklamy), musite nabidnout neco vice nez ostatni servery pro vyvazeni vasich vlastnich nedostatku (napr. mala znamost serveru, neucast v auditech atd). Lupa, mobil atd. si mohou dovolit mit cenu 550-600 Kc za CPT. Myslite, ze by tuto cenu udrzovali stale, kdyz by jim 70-80% reklamniho prostoru zustavala "prazdna"? MK ----- Original Message ----- From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:31 AM Subject: Re[6]: Cernobily banner > Zrejme to spatne vysvetluji. Rozumite mi? Netvrdim, ze cernobily > banner je to spravne. > Ale co tedy? > Uprava ceny je to nejjednodussi a taky pekne k nicemu. Trosku > fantazie. Co?
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 13:19 CEST