IMHO ma smysl nabidnout slevu za jakykoli banner, ktery se vejde (treba) do 5 KB. At si je klidne ve flashi, slevu bych poskytl motivacni, aby si klient mohl uvedomit, ze pokud si objedna 500.000 impresi banneru, ktery ma 20 KB, tak to v uhrnu znamena prenos 1 GB. Kdyz se tedy omezi na 1/4 velikost, usetri 750 MB, a to se projevi predevsim na rychlosti nacteni stranek. A zkuste mi tvrdit, ze se do 5 KB neda nacpat ucinne reklamni sdeleni: http://www.the5k.org/list.asp -- =M= > -----Original Message----- > From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik [mailto:m.minarik@elektrika.info] > Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:32 AM > To: Miroslav Kucera > Subject: Re[6]: Cernobily banner > > > samozrejme, ze barevny banner neni luxus, ale znovu opakuji, ze cilem > je vytvorit na bannerove neobsazene pozice levnejsi variantu. > Zasadne nesouhlasim s nazorem, ze bych mel snizovat cenu, jen proto, > ze mame nevyprodany prostor. Tusim, ze zrovna p.Hlavenka se o tom > nekde zminoval, ze je to obecny problem. > Take jsem psal, ze cernobily banner ma byt zalezitosti celorocni, > nevim co je to okurkova sezona (krome nizsi navstevnosti). > > K obchodnimu oddeleni, > jeste se nenasla zadna medialni agentura, ktera > by dokazala prodat jedinou impressi, ostravsky cpress si pouze jednou > rekl o medialni provizi na inzerci, kterou jsme si sehnali sami. Takze > opravdu obchodni oddeleni ma co delat :-((( > > K cenam. > Ceny (tedy koncove) mame nizsi nez Lupa, resp. stejne jako > Mobil a nerozlisujeme horni spodni pozici. Ceny porad sroubujeme > nahoru (radeji dame vetsi operativni slevu). Duvod je ten, ze > cena za impressi zase nehraje takovou roli. Bud zakaznik ma baget na > reklamu a zda se mu nabidka obchodne zajimava, pak chce nejakou > vyhodu. Ovsem nikdy by se nespotil radosti, kdybychom mu nabidli > levnejsi impressi. > > Pripad nizke ceny. > Kdyz pak vam rekne zakaznik, ze u vas utrati balik, ktery > skoro nevytocite za ty nizke > ceny? Kdyz date cenu impresse 0,2Kc a polovinu uvazujete na provize, > tak to je pak opravdu uzasne! Vzhledem k navstevnosti odborneho > serveru. Nebo i odborne zamereny server se ma ridit stejnymi > pravidly jako > server obecny? > > Mrzaceni banneru > Nevim jak kde, ale ja chapu banner jako nutne zlo a ne za soucast > designu. Proto jej rad odbarvim, zmrzacim.... > > Inzerent > Typickym nasim inzerentem je technicke a obchodni zastoupeni vyrobce, > ci vyrobce sam. (Elektroinstalacnich systemu a materialu, software...) > Inzerci samotnou nema byt v 60% samotny prodej, ale spise technicka > podpora. Nektery vyrobce je rad, ze jezdi v zakladnim modelu skodovky > a druhy si jezdi treba v plne vybavenem passatu. Pro oba extremy > bychom meli mit levne skodovky a drahe passaty. Samozrejme to mezi > nimi jsou ruzne kombinace. Treba luxusne vybavena skodovka nebo > zakladni model volkswagenu. > > Zrejme to spatne vysvetluji. Rozumite mi? Netvrdim, ze cernobily > banner je to spravne. > Ale co tedy? > Uprava ceny je to nejjednodussi a taky pekne k nicemu. Trosku > fantazie. Co? > > S pranim pekneho dne > Miroslav Minarik > > http://www.elektrika.cz > gsm: 00420-6-08-477 995 > tel: 0420-5-4821 2580 > fax: 0420-5-4524 2094 > e-mail: m.minarik@elektrika.info > ICQ: 127851499 > > 10. července 2002, 10:49:02, napsal: > > Kucera> Zdravim, > > Kucera> vas primer je v podstate spatny, protoze barevny banner neni zadny > Kucera> luxus, ale je to minimalni soucasny standard a nejak jsem > si nevsiml, > Kucera> ze by tu po CR jezdily same luxusni vozy od Skody :). > Kucera> Jak uz tu nekdo psal, uz dlouho nevidel cerno-bily banner :) > > Kucera> Je samozrejme jenom na vas, jakymi podminkami upresnite > Kucera> ziskani slevy na reklamu, ale pouziti cernobileho banneru > Kucera> se mi nezda to prave orechove. > > Kucera> Jestli mate 70 procent nevyprodane reklamy, pak to muze > Kucera> byt dvema duvody: > > Kucera> - reklama na vasem serveru je prilis draha, > Kucera> - nemate prilis dobre obchodni oddeleni. > > Kucera> Pokud chcete prodat vice impresi, jednoduse treba snizte cenu > Kucera> reklamy a klidne ji snizte treba na 50-100 Kc/1000 impresi. Nekdo > Kucera> tu sice rika, ze takove ceny kazi trh, ale kazdy server v podstate > Kucera> jede jenom sam za sebe, neni tu zadny karter ci narizeni, > ktere by rikalo, > Kucera> ze cena za reklamu muze byt od 200 Kc/1000 impresi. > Jestli kvuli vysokym > Kucera> cenam na reklamu zkracujete, jenom kvuli tomu, ze nechcete kazit > Kucera> trh, trh vam nebude blahoprat za snahu udrzet cenu reklamy. > > Kucera> S pratelskym pozdravem > Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor > Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] > > > Kucera> ----- Original Message ----- > Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> > Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz> > Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 10:31 AM > Kucera> Subject: Re[4]: Cernobily banner > > > >> Dobry den Miroslav Kucera, > >> no pokud bych mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA > >> AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl, > >> ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost? > >> > >> Ted se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U > >> tohoto banneru jde ciste o obchodni politiku. Textova reklama je > >> samozrejme dalsi varianta ovsem ted hovorime o tom, jak prodat co > >> nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi! > >> > >> Podivejte se co nabizi papirova media. Barevna plosna reklama, > >> cernobila plosna reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je > >> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co > >> zna. > >> Zase ted vychazim z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad > >> web prirovnavat k inzerci na papire. > >> > >> S pranim pekneho dne > >> Miroslav Minarik > >> > >> http://www.elektrika.cz > >> gsm: 00420-6-08-477 995 > >> tel: 0420-5-4821 2580 > >> fax: 0420-5-4524 2094 > >> e-mail: m.minarik@elektrika.info > >> ICQ: 127851499 > >> > >> 10. července 2002, 10:14:19, napsal: > >> > >> Kucera> Dobry den, > >> > >> Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu > >> Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro > >> Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner > >> Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede > >> Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze > >> Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner > >> Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :) > >> > >> Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze > klient bude > >> Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema > >> Kucera> formularovymi tlacitky :) > >> > >> Kucera> S pratelskym pozdravem > >> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor > >> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] > >> > >> > >> Kucera> ----- Original Message ----- > >> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" > <m.minarik@elektrika.info> > >> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz> > >> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM > >> Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner > >> > >> > >> >> Dobry den Petr Murmak, > >> >> uz jsem tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral > s martinem > >> >> kaldou, ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na > slovo vzaty, > >> >> a ten uz upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan > poctem odstinu, > Kucera> to > >> >> at barevnych, ci odstinu sede. > >> >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem > >> >> tedy vyvodil tech 14kb. > >> >> Ona velikost banneru by nemela hrat roli na cenu. To > omezeni by melo > >> >> byt cernou barvou a jejimi odstiny. > >> >> > >> >> S pranim pekneho dne > >> >> Miroslav Minarik > >> >> > >> > >> >> > >> > >> > >> > Kucera>> > -------------------------------------------------------------------- > Kucera> ------ > >> Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > Kucera> http://reklama.nawebu.cz/ > >> > >> > >> > -------------------------------------------------------------------------- > >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >> >> Kucera> -------------------------------------------------------------------------- Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 18:54 CEST