RE: Re[6]: Cernobily banner

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 10. 07. 2002, 18:54 CEST


IMHO ma smysl nabidnout slevu za jakykoli banner, 
ktery se vejde (treba) do 5 KB. At si je klidne 
ve flashi, slevu bych poskytl motivacni, aby 
si klient mohl uvedomit, ze pokud si objedna 
500.000 impresi banneru, ktery ma 20 KB, tak to 
v uhrnu znamena prenos 1 GB. Kdyz se tedy omezi 
na 1/4 velikost, usetri 750 MB, a to se projevi 
predevsim na rychlosti nacteni stranek.

A zkuste mi tvrdit, ze se do 5 KB neda nacpat 
ucinne reklamni sdeleni:

  http://www.the5k.org/list.asp

--
=M=

> -----Original Message-----
> From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik [mailto:m.minarik@elektrika.info]
> Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:32 AM
> To: Miroslav Kucera
> Subject: Re[6]: Cernobily banner
> 
> 
> samozrejme,  ze barevny banner neni luxus, ale znovu opakuji, ze cilem
> je vytvorit na bannerove neobsazene pozice levnejsi variantu.
> Zasadne  nesouhlasim  s nazorem, ze bych mel snizovat cenu, jen proto,
> ze  mame  nevyprodany  prostor.  Tusim,  ze zrovna p.Hlavenka se o tom
> nekde zminoval, ze je to obecny problem.
> Take  jsem  psal,  ze  cernobily  banner ma byt zalezitosti celorocni,
> nevim co je to okurkova sezona (krome nizsi navstevnosti).
> 
> K obchodnimu oddeleni,
> jeste se nenasla zadna medialni agentura, ktera
> by  dokazala prodat jedinou impressi, ostravsky cpress si pouze jednou
> rekl o medialni provizi na inzerci, kterou jsme si sehnali sami. Takze
> opravdu obchodni oddeleni ma co delat :-(((
> 
> K  cenam.
> Ceny  (tedy koncove) mame nizsi nez Lupa, resp. stejne jako
> Mobil  a  nerozlisujeme  horni  spodni  pozici.  Ceny porad sroubujeme
> nahoru   (radeji   dame   vetsi   operativni  slevu). Duvod je ten, ze
> cena  za  impressi zase nehraje takovou roli. Bud zakaznik ma baget na
> reklamu  a  zda  se  mu  nabidka  obchodne  zajimava, pak chce nejakou
> vyhodu.  Ovsem  nikdy  by  se  nespotil  radosti,  kdybychom mu nabidli
> levnejsi impressi.
> 
> Pripad nizke ceny.
> Kdyz  pak  vam  rekne zakaznik,  ze  u  vas utrati balik, ktery 
> skoro nevytocite za ty nizke
> ceny?  Kdyz  date cenu impresse 0,2Kc a polovinu uvazujete na provize,
> tak  to  je  pak  opravdu  uzasne!  Vzhledem  k navstevnosti odborneho
> serveru. Nebo  i  odborne  zamereny  server  se ma ridit stejnymi 
> pravidly jako
> server obecny?
> 
> Mrzaceni banneru
> Nevim  jak  kde,  ale  ja  chapu banner jako nutne zlo a ne za soucast
> designu. Proto jej rad odbarvim, zmrzacim....
> 
> Inzerent
> Typickym  nasim inzerentem je technicke a obchodni zastoupeni vyrobce,
> ci vyrobce sam. (Elektroinstalacnich systemu a materialu, software...)
> Inzerci  samotnou  nema  byt v 60% samotny prodej, ale spise technicka
> podpora.  Nektery vyrobce je rad, ze jezdi v zakladnim modelu skodovky
> a  druhy  si  jezdi  treba  v  plne vybavenem passatu. Pro oba extremy
> bychom  meli  mit  levne  skodovky a drahe passaty. Samozrejme to mezi
> nimi  jsou  ruzne  kombinace.  Treba  luxusne  vybavena  skodovka nebo
> zakladni model volkswagenu.
> 
> Zrejme  to  spatne  vysvetluji.  Rozumite  mi?  Netvrdim, ze cernobily
> banner je to spravne.
> Ale co tedy?
> Uprava  ceny  je  to  nejjednodussi  a  taky  pekne  k  nicemu. Trosku
> fantazie. Co?
> 
> S pranim pekneho dne
> Miroslav Minarik
> 
> http://www.elektrika.cz
> gsm: 00420-6-08-477 995
> tel: 0420-5-4821 2580
> fax: 0420-5-4524 2094
> e-mail: m.minarik@elektrika.info
> ICQ: 127851499
> 
> 10. července 2002, 10:49:02, napsal:
> 
> Kucera> Zdravim,
> 
> Kucera> vas primer je v podstate spatny, protoze barevny banner neni zadny
> Kucera> luxus, ale je to minimalni soucasny standard a nejak jsem 
> si nevsiml,
> Kucera> ze by tu po CR jezdily same luxusni vozy od Skody :).
> Kucera> Jak uz tu nekdo psal, uz dlouho nevidel cerno-bily banner :)
> 
> Kucera> Je samozrejme jenom na vas, jakymi podminkami upresnite
> Kucera> ziskani slevy na reklamu, ale pouziti cernobileho banneru
> Kucera> se mi nezda to prave orechove.
> 
> Kucera> Jestli mate 70 procent nevyprodane reklamy, pak to muze
> Kucera> byt dvema duvody:
> 
> Kucera> - reklama na vasem serveru je prilis draha,
> Kucera> - nemate prilis dobre obchodni oddeleni.
> 
> Kucera> Pokud chcete prodat vice impresi, jednoduse  treba snizte cenu
> Kucera> reklamy a klidne ji snizte treba na 50-100 Kc/1000 impresi. Nekdo
> Kucera> tu sice rika, ze takove ceny kazi trh, ale kazdy server v podstate
> Kucera> jede jenom sam za sebe, neni tu zadny karter ci narizeni, 
> ktere by rikalo,
> Kucera> ze cena za reklamu muze byt od 200 Kc/1000 impresi. 
> Jestli kvuli vysokym
> Kucera> cenam na reklamu zkracujete, jenom kvuli tomu, ze nechcete kazit
> Kucera> trh, trh vam nebude blahoprat za snahu udrzet cenu reklamy.
> 
> Kucera> S pratelskym pozdravem
> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
> 
> 
> Kucera> ----- Original Message -----
> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
> Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz>
> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 10:31 AM
> Kucera> Subject: Re[4]: Cernobily banner
> 
> 
> >> Dobry den Miroslav Kucera,
> >> no  pokud  bych  mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA
> >> AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl,
> >> ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost?
> >>
> >> Ted  se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U
> >> tohoto  banneru  jde  ciste  o  obchodni  politiku. Textova reklama je
> >> samozrejme  dalsi  varianta  ovsem  ted  hovorime  o tom, jak prodat co
> >> nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi!
> >>
> >> Podivejte  se  co  nabizi  papirova  media.  Barevna  plosna  reklama,
> >> cernobila  plosna  reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je
> >> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co
> >> zna.
> >> Zase  ted  vychazim  z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad
> >> web prirovnavat k inzerci na papire.
> >>
> >> S pranim pekneho dne
> >> Miroslav Minarik
> >>
> >> http://www.elektrika.cz
> >> gsm: 00420-6-08-477 995
> >> tel: 0420-5-4821 2580
> >> fax: 0420-5-4524 2094
> >> e-mail: m.minarik@elektrika.info
> >> ICQ: 127851499
> >>
> >> 10. července 2002, 10:14:19, napsal:
> >>
> >> Kucera> Dobry den,
> >>
> >> Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu
> >> Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro
> >> Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner
> >> Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede
> >> Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze
> >> Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner
> >> Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :)
> >>
> >> Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze 
> klient bude
> >> Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema
> >> Kucera> formularovymi tlacitky :)
> >>
> >> Kucera> S pratelskym pozdravem
> >> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
> >> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
> >>
> >>
> >> Kucera> ----- Original Message -----
> >> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" 
> <m.minarik@elektrika.info>
> >> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz>
> >> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM
> >> Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner
> >>
> >>
> >> >> Dobry den Petr Murmak,
> >> >> uz  jsem  tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral 
> s martinem
> >> >> kaldou,  ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na 
> slovo vzaty,
> >> >> a ten  uz  upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan 
> poctem odstinu,
> Kucera> to
> >> >> at barevnych, ci odstinu sede.
> >> >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem
> >> >> tedy vyvodil tech 14kb.
> >> >> Ona  velikost  banneru by nemela hrat roli na cenu. To 
> omezeni by melo
> >> >> byt cernou barvou a jejimi odstiny.
> >> >>
> >> >> S pranim pekneho dne
> >> >> Miroslav Minarik
> >> >>
> >>
> >> >>
> >>
> >>
> >>
> Kucera>> 
> --------------------------------------------------------------------
> Kucera> ------
> >> Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> Kucera> http://reklama.nawebu.cz/
> >>
> >>
> >> 
> --------------------------------------------------------------------------
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
>>
>>

Kucera> --------------------------------------------------------------------------
Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 18:54 CEST