Tuesday, July 9, 2002, 4:31:46 PM, you wrote: PH> Nevim jak t ofunguje v jinych mediich, ale nutno dodat ze pres PH> prazdniny je na nasich serverech zcela jasny odliv studentu a PH> naopak uzivatelu, kteri potrebuji byt stale online , coz jsou ti PH> kteri investuji tech tolik neubyva. proto tvrdim ze inzerovat pres PH> leto ma vyznam a to nejen z pohledu vyraznych slev cen reklamy ale PH> i z pohledu cistci cilove skupiny. presne toto som mal na mysli i ja. ked budem predsa planovat kampan na nove auto, tak urcite radsej cez prazdniny, ked budem mat cistejsiu cielovu skupinu od ludi, ktori nepracuju a nemaju na to peniaze. : :. s pozdravom :.. Roman Fordinal :.. project manager :.: :.: WebCom, s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio :.: Drobného 27, Bratislava, Slovakia :.: Tel: +421.0907.178147 :.: fordinal@slovanet.sk
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 16:42 CEST