Re[2]: Prazdninovy dumping

From: Roman Fordinal (WebCom) (fordinal@slovanet.sk)
Date: 09. 07. 2002, 16:44 CEST


Tuesday, July 9, 2002, 4:31:46 PM, you wrote:

PH> Nevim jak t ofunguje v jinych mediich, ale nutno dodat ze pres
PH> prazdniny je na nasich serverech zcela jasny odliv studentu a
PH> naopak uzivatelu, kteri potrebuji byt stale online , coz jsou ti
PH> kteri investuji tech tolik neubyva. proto tvrdim ze inzerovat pres
PH> leto ma vyznam a to nejen z pohledu vyraznych slev cen reklamy ale
PH> i z pohledu cistci cilove skupiny.
presne toto som mal na mysli i ja.
ked budem predsa planovat kampan na nove auto, tak urcite radsej
cez prazdniny, ked budem mat cistejsiu cielovu skupinu od ludi, ktori
nepracuju a nemaju na to peniaze.

  

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom, s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Drobného 27, Bratislava, Slovakia
:.: Tel: +421.0907.178147
:.: fordinal@slovanet.sk



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 16:42 CEST