RE: Re[2]: Prazdninovy dumping

From: telnet@centrum.cz
Date: 09. 07. 2002, 17:00 CEST


"Reklamu" degraduje chovani jednotlivych subjektu .. A to ne 
jenom v obdobi tzv. low season (prazdniny a konec roku+leden, 
unor).
V tomto obdobi existuji zvyhodnene nabidky ve vsech mediich .. to 
neni problem internetu. Obecne se da rict ze 50% navyseni 
prostoru z objednaneho mnozstvi neni zase az takovou vyjimkou i v 
klasickych mediich.

Pokud nekdo nabizi 100% jednoznacne trhu skodi a kazi ho. Je to 
podobne jako by nabizel celou AP 15% nebo jeji cast subjektu, 
ktery nema v obch rejstriku registrovanou reklamni cinnost.
Myslim, ze se do podobne skatulky da zaradit i nabidka Atlasu na 
vraceni penez pokud klient neni spokojen s vysledkem kampane. 
Pritom kvalitativne "spatny" vysledek kampane je jenom malo kdy 
zavinen ze strany media, ale vetsinou je na strane planovace (at 
jiz u klienta nebo agentury) nebo kreativniho zpracovani inzeratu.

Fajn parny den

Boris




______________________________________________________________
> Od: "Petr Hanisch" <Petr.Hanisch@AliaWeb.cz>
> Komu: <reklama@nawebu.cz>
> CC: 
> Datum: Tue, 9 Jul 2002 16:45:46 +0200
> Předmět: RE: Re[2]: Prazdninovy dumping
>
> Pokud mate zkusenost z medialnimi agenturami tak by jiste vite, 
ze klientu je pres leto jako safranu. Vite to vy, vi to klient, 
vi to medialka, tak proc si hrat na neco co nemam. Smozrejme je 
kazdeho vec jak k tomu pristoupi, notebene jestlize 
meidazastupitele nuti (mozna silny vyraz, spise premlouvaji, 
doporucuji :-)sve klienty  aby davali pobidku a v lete nabizeli k 
reklame neco navic, tedy free imprese, ci reklamu levnejsi, tak 
ai dobre vedi proc to delaji. 
> Internet je stale oproti jinym mediim takova popelka, kde 
reklamy obecne neni mnoho a tak se snazi stale necim novym 
priolakat inzerenty. Jestli jednaz cest vede pres letni slevy, 
proc to neudelat. 
> Jinou otazkou je jaka je vyse slev ci pobidek, zda to reklamu 
nedegraduje.
> Petr Hanisch
> 
> 
> 
> > -----Původní zpráva-----
> > Od: Elektrika.cz, Miroslav Minarik 
[mailto:m.minarik@elektrika.info]
> > Odesláno: 9. července 2002 16:36
> > Komu: Zdeněk Polách
> > Předmět: Re[2]: Prazdninovy dumping
> > 
> > 
> > 100%  souhlasim!  Informace typu "napr. 100% navyseni 
impressi" ci
> > informacni  banner typu "zde muze byt vase reklama" jasne 
dava najevo,
> > ze nemaji prodany prostor.
> > Muj  osobni nazor je lepsi byt navenek vyprodan. I pres to, 
ze vsichni
> > vime nakolik byva prostor procentuelne vyprodan. Jednoduse 
zakaznikovi
> > naznacovat  spise, ze je velky zajem nez, ze zajem neni. Pak 
se najdou
> > experti,  kteri  nam  sdeluji,  ze  si  pockaji  az  u nas 
bude nejake
> > neprodane misto (jako v casopise) a to se pak nabizi s velkou 
slevou.
> > 
> > Toho  se  u nas nedockaji. Radeji to vybartrujeme za kartacky 
na zuby,
> > nez  abychom  to  dali jen tak levneji firme, ktera rocne 
> > utrati za reklamu v casopise
> > 600 tisic, ale hada se o 5 tisic na webove reklame.
> > 
> > Pokud  si  nekdo  chce  udrzet dobry kurz za impressi nesmi 
jit nizko,
> > tedy ani sezonne. Neco jineho je, kdyz zakaznik koupi balik 
impressi a
> > po  uzavreni obchodu se mu pusti "ventil" neprodaneho 
> > prostoru, s tim, ze
> > se to zduvodni vcasnou platbou, ci dobrym zakaznikem.
> > Muj  nazor  na  letni  pristupy je trosku odlisny, protoze k 
nam tolik
> > dorostu nechodi.
> > 
> > Je  to o vychove inzerentu, ale opet je to muj osobni nazor 
vzhledem k
> > typu  nasich  odbornych  inzerentu.  Kdo jednou vypusti 
sezonni slevy,
> > muze  ocekavat,  ze  mu  nekteri  zmizi a budou cekat jen na 
slevu (za
> > nic).
> > -- 
> > S pozdravem,
> > Elektrika.cz, Miroslav Minarik  
mailto:m.minarik@elektrika.info
> > 
> > 
> > O tom by vedeli vice neco nasi reklamni specialiste, me jen 
> > zajimal nazor
> > tykajici se toho dumpingu. Ja osobne si myslim, ze je 
> > kontraproduktivni
> > davat 100% navyseni impresi...
> > Pokud vim, nase obchodni oddeleni dava 25% navic na popud 
> > ARBOmedia, ale
> > nemyslime si, ze by mely byt prazdninove slevy necim 
obvyklym. Neznam
> > nabidky jinych medii, ale ani v nabidkach MF DNES jsem 
> > nenarazil na podobne
> > slevy v souvislosti s prazdninami (samozrejme mohu mit spatne 
> > informace).
> > Me osobne tyhle dumpingy pripadaji jako sdeleni serveru: "o 
> > prazdninach k
> > nam nikdo nechodi a nemame inzertne zajimavou skupinu, takze 
> > vyuzijte nasi
> > akce a pojdte do toho s 50% slevou na vsechny kampane".
> > 
> > Zdenek Polach
> > 
> > 
> > 
> > -----Original Message-----
> > From: Petr Hanisch [mailto:Petr.Hanisch@AliaWeb.cz]
> > Sent: Tuesday, July 09, 2002 3:16 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: RE: Prazdninovy dumping
> > 
> > 
> > Zdravim a preji hezky den,
> > 
> > "sezonni dumping" by mozna znelo jeste vystizneji. Tato 
> > tradicni pobidka
> > klientum, inzerovat i pres okurkove obdobi, se my zda jako 
> > logickym krokem
> > vetsiny znamych serveru. Ono to totiz nefunguje jen na 
> > interentovem trhu.
> > Pokud mam obchod, kde mi prebyva nejake zbozi, snazim  se ho 
> > prodat  se
> > slevou. Protoze reklamni trh je bohuzel sezonni zalezitosti 
da se
> > predpokladat, ze v obdobich kdy je klid, reklamy je 
> > neodstatek a prostoru
> > mraky, se podobne kroky ze stran poskytovatelu prostoru daji 
ocekavat.
> > Za fin. server AliaWeb finance muzu rict, ze tento krok 
bereme jako
> > standartni, a ze je to z nasi strany pobidka klientum. 
> > Nabizime tuto pobidku
> > v obdobi pradznin a v obdobi pocatku roku. Klienti si na toto 
> > jiz zvykli a
> > vedi, ze v tetno termin bude reklama vzdy levnejsi.
> > V mesicich klidu je inzerce na internetu navic jeste "cistci" 
(skolaci
> > odjeli a tak na netu zustavaji opravdu jen ti verni, a tak 
kvalitou je
> > reklama v tomto obdobi mozne efektivnejsi) a tak tedy zaroven 
> > bojujeme proti
> > mytu, ktery casto slysime ze stran klientu, ze v lete nema 
> > cenu inzerovat.
> > Prave naopak, pokud chce nekdo zkusit inzerci na webu leto je 
> > pro nej jako
> > stvorene. Vetsina serveru totiz nabizi zajimave pobidky, at 
> > uz v podobe slev
> > ci urcity objem impresi navic.
> > Myslim ze je to opravdu vyhodne a pro klienty lukrativni. 
> > Takovy test na
> > sezonu, kdy klient bude vedet ze inzerovat na netu skutecne 
> > ma vyznam, navic
> > ma za sebou zkusenost z leta, kdy si to za levnejsi peniz 
> > zkusil a efekt
> > tudiz zna.
> > 
> > > S pozdravem
> > >
> > > Zdenek Polach, Mobil Media a.s.
> > 
> > Jakozto zastupce Mobil media urcite nabizite v lete klientum 
> > take jiste
> > nejake zajimave pobidky nebo se pletu ?  :-)
> > 
> > 
> > Petr Hanisch
> > www.aliaweb.cz
> > 
> > 
> > > -----Původní zpráva-----
> > > Od: Zdeněk Polách [mailto:vreco@bonusweb.cz]
> > > Odesláno: 9. července 2002 14:53
> > > Komu: reklama@nawebu.cz
> > > Předmět: Prazdninovy dumping
> > >
> > >
> > > Pekne letni odpoledne,
> > >
> > > zajimalo by me, jaky je vas nazor na nasledujici dumpingove
> > > prazdninove
> > > nabidce a obecne o vlivu podobnych dumpingovych nabidek na 
> > internetovy
> > > reklamni trh a jeho vseobecne vnimani.
> > >
> > > S pozdravem
> > >
> > > Zdenek Polach, Mobil Media a.s.
> > >
> > >
> > >
> > > > Subject: Media Computer Pressu nabizeji 100 % inzerce 
zdarma!
> > > >
> > > >
> > > > Vazena redakce,
> > > >
> > > > prazdninove mesice, ktere jsou povazovany nejen za
> > > > internetovou "okurkovou
> > > > sezonu", vyrazne pozmenuji strukturu uzivatelu Internetu. 
V
> > > prilozene
> > > > tiskove zprave se dozvite nejen o tom, ze se jedna o
> > > > kvalitativni zmenu k
> > > > lepsimu, ale i o tom, ze Computer Press pripravil pro on-
line
> > > > inzerenty
> > > > neopakovatelne vyhodnou nabidku.
> > > > S pranim hezkeho dne a s pozdravem - Boris KEKA
> > > > 
_________________________________________________________________
> > > > Boris Keka, Computer Press, a. s.
> > > > tel.: (02) 25273930-3, kl. 33, GSM: 0603 58 19 29, fax: 
> > 02-25273934
> > > > Pod Vinici 23, 143 00 Praha 4, ICQ: 75822992
> > > > www.cpress.cz
> > > >
> > > > *****
> > >
> > >
> > 
> > --------------------------------------------------------------
> > ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


--------------------
Co umí ideální Email? Více na stránkách: http://bonus.centrum.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 17:00 CEST