RE: Prazdninovy dumping

From: Petr Hanisch (Petr.Hanisch@AliaWeb.cz)
Date: 09. 07. 2002, 16:31 CEST


Nevim jak t ofunguje v jinych mediich, ale nutno dodat ze pres prazdniny je na nasich serverech zcela jasny odliv studentu a naopak uzivatelu, kteri potrebuji byt stale online , coz jsou ti kteri investuji tech tolik neubyva.
proto tvrdim ze inzerovat pres leto ma vyznam a to nejen z pohledu vyraznych slev cen reklamy ale i z pohledu cistci cilove skupiny.
Mediazastupitele tlaci sve klietny do ruznych slev ci pobidek, nevim jestli ARBO pobizi sve klietny "jen" 25%, ale to je jedno.
Klient bohuzel jeste standarten nepocita s tim, ze by pres leto mohl inzerovat levneji a tak jeho media plan se zameruje predevsim na sezonu tedy jaro a podzim. Leto ackoliv z reklamniho pohledu jiste zajimave obodbi pro firmy, ktere nabizeji letni zbozi, sluzby (CK, sportovni potreby, pojisteni na cesty, platebni karty, aj.) o techto nabidkach asi vubec nevedi. Kdy jindy by si tito klienti meli zajistit reklamu za vyhodnejsich podminek ?

Petr Hanisch


> -----Původní zpráva-----
> Od: Zdeněk Polách [mailto:vreco@bonusweb.cz]
> Odesláno: 9. července 2002 16:03
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: RE: Prazdninovy dumping
> 
> 
> O tom by vedeli vice neco nasi reklamni specialiste, me jen 
> zajimal nazor
> tykajici se toho dumpingu. Ja osobne si myslim, ze je 
> kontraproduktivni
> davat 100% navyseni impresi...
> Pokud vim, nase obchodni oddeleni dava 25% navic na popud 
> ARBOmedia, ale
> nemyslime si, ze by mely byt prazdninove slevy necim obvyklym. Neznam
> nabidky jinych medii, ale ani v nabidkach MF DNES jsem 
> nenarazil na podobne
> slevy v souvislosti s prazdninami (samozrejme mohu mit spatne 
> informace).
> Me osobne tyhle dumpingy pripadaji jako sdeleni serveru: "o 
> prazdninach k
> nam nikdo nechodi a nemame inzertne zajimavou skupinu, takze 
> vyuzijte nasi
> akce a pojdte do toho s 50% slevou na vsechny kampane".
> 
> Zdenek Polach
> 
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: Petr Hanisch [mailto:Petr.Hanisch@AliaWeb.cz]
> Sent: Tuesday, July 09, 2002 3:16 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: Prazdninovy dumping
> 
> 
> Zdravim a preji hezky den,
> 
> "sezonni dumping" by mozna znelo jeste vystizneji. Tato 
> tradicni pobidka
> klientum, inzerovat i pres okurkove obdobi, se my zda jako 
> logickym krokem
> vetsiny znamych serveru. Ono to totiz nefunguje jen na 
> interentovem trhu.
> Pokud mam obchod, kde mi prebyva nejake zbozi, snazim  se ho 
> prodat  se
> slevou. Protoze reklamni trh je bohuzel sezonni zalezitosti da se
> predpokladat, ze v obdobich kdy je klid, reklamy je 
> neodstatek a prostoru
> mraky, se podobne kroky ze stran poskytovatelu prostoru daji ocekavat.
> Za fin. server AliaWeb finance muzu rict, ze tento krok bereme jako
> standartni, a ze je to z nasi strany pobidka klientum. 
> Nabizime tuto pobidku
> v obdobi pradznin a v obdobi pocatku roku. Klienti si na toto 
> jiz zvykli a
> vedi, ze v tetno termin bude reklama vzdy levnejsi.
> V mesicich klidu je inzerce na internetu navic jeste "cistci" (skolaci
> odjeli a tak na netu zustavaji opravdu jen ti verni, a tak kvalitou je
> reklama v tomto obdobi mozne efektivnejsi) a tak tedy zaroven 
> bojujeme proti
> mytu, ktery casto slysime ze stran klientu, ze v lete nema 
> cenu inzerovat.
> Prave naopak, pokud chce nekdo zkusit inzerci na webu leto je 
> pro nej jako
> stvorene. Vetsina serveru totiz nabizi zajimave pobidky, at 
> uz v podobe slev
> ci urcity objem impresi navic.
> Myslim ze je to opravdu vyhodne a pro klienty lukrativni. 
> Takovy test na
> sezonu, kdy klient bude vedet ze inzerovat na netu skutecne 
> ma vyznam, navic
> ma za sebou zkusenost z leta, kdy si to za levnejsi peniz 
> zkusil a efekt
> tudiz zna.
> 
> > S pozdravem
> >
> > Zdenek Polach, Mobil Media a.s.
> 
> Jakozto zastupce Mobil media urcite nabizite v lete klientum 
> take jiste
> nejake zajimave pobidky nebo se pletu ?  :-)
> 
> 
> Petr Hanisch
> www.aliaweb.cz
> 
> 
> > -----Původní zpráva-----
> > Od: Zdeněk Polách [mailto:vreco@bonusweb.cz]
> > Odesláno: 9. července 2002 14:53
> > Komu: reklama@nawebu.cz
> > Předmět: Prazdninovy dumping
> >
> >
> > Pekne letni odpoledne,
> >
> > zajimalo by me, jaky je vas nazor na nasledujici dumpingove
> > prazdninove
> > nabidce a obecne o vlivu podobnych dumpingovych nabidek na 
> internetovy
> > reklamni trh a jeho vseobecne vnimani.
> >
> > S pozdravem
> >
> > Zdenek Polach, Mobil Media a.s.
> >
> >
> >
> > > Subject: Media Computer Pressu nabizeji 100 % inzerce zdarma!
> > >
> > >
> > > Vazena redakce,
> > >
> > > prazdninove mesice, ktere jsou povazovany nejen za
> > > internetovou "okurkovou
> > > sezonu", vyrazne pozmenuji strukturu uzivatelu Internetu. V
> > prilozene
> > > tiskove zprave se dozvite nejen o tom, ze se jedna o
> > > kvalitativni zmenu k
> > > lepsimu, ale i o tom, ze Computer Press pripravil pro on-line
> > > inzerenty
> > > neopakovatelne vyhodnou nabidku.
> > > S pranim hezkeho dne a s pozdravem - Boris KEKA
> > > _________________________________________________________________
> > > Boris Keka, Computer Press, a. s.
> > > tel.: (02) 25273930-3, kl. 33, GSM: 0603 58 19 29, fax: 
> 02-25273934
> > > Pod Vinici 23, 143 00 Praha 4, ICQ: 75822992
> > > www.cpress.cz
> > >
> > > *****
> >
> >
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 16:32 CEST