Nevim jak t ofunguje v jinych mediich, ale nutno dodat ze pres prazdniny je na nasich serverech zcela jasny odliv studentu a naopak uzivatelu, kteri potrebuji byt stale online , coz jsou ti kteri investuji tech tolik neubyva. proto tvrdim ze inzerovat pres leto ma vyznam a to nejen z pohledu vyraznych slev cen reklamy ale i z pohledu cistci cilove skupiny. Mediazastupitele tlaci sve klietny do ruznych slev ci pobidek, nevim jestli ARBO pobizi sve klietny "jen" 25%, ale to je jedno. Klient bohuzel jeste standarten nepocita s tim, ze by pres leto mohl inzerovat levneji a tak jeho media plan se zameruje predevsim na sezonu tedy jaro a podzim. Leto ackoliv z reklamniho pohledu jiste zajimave obodbi pro firmy, ktere nabizeji letni zbozi, sluzby (CK, sportovni potreby, pojisteni na cesty, platebni karty, aj.) o techto nabidkach asi vubec nevedi. Kdy jindy by si tito klienti meli zajistit reklamu za vyhodnejsich podminek ? Petr Hanisch > -----Původní zpráva----- > Od: Zdeněk Polách [mailto:vreco@bonusweb.cz] > Odesláno: 9. července 2002 16:03 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: RE: Prazdninovy dumping > > > O tom by vedeli vice neco nasi reklamni specialiste, me jen > zajimal nazor > tykajici se toho dumpingu. Ja osobne si myslim, ze je > kontraproduktivni > davat 100% navyseni impresi... > Pokud vim, nase obchodni oddeleni dava 25% navic na popud > ARBOmedia, ale > nemyslime si, ze by mely byt prazdninove slevy necim obvyklym. Neznam > nabidky jinych medii, ale ani v nabidkach MF DNES jsem > nenarazil na podobne > slevy v souvislosti s prazdninami (samozrejme mohu mit spatne > informace). > Me osobne tyhle dumpingy pripadaji jako sdeleni serveru: "o > prazdninach k > nam nikdo nechodi a nemame inzertne zajimavou skupinu, takze > vyuzijte nasi > akce a pojdte do toho s 50% slevou na vsechny kampane". > > Zdenek Polach > > > > -----Original Message----- > From: Petr Hanisch [mailto:Petr.Hanisch@AliaWeb.cz] > Sent: Tuesday, July 09, 2002 3:16 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Prazdninovy dumping > > > Zdravim a preji hezky den, > > "sezonni dumping" by mozna znelo jeste vystizneji. Tato > tradicni pobidka > klientum, inzerovat i pres okurkove obdobi, se my zda jako > logickym krokem > vetsiny znamych serveru. Ono to totiz nefunguje jen na > interentovem trhu. > Pokud mam obchod, kde mi prebyva nejake zbozi, snazim se ho > prodat se > slevou. Protoze reklamni trh je bohuzel sezonni zalezitosti da se > predpokladat, ze v obdobich kdy je klid, reklamy je > neodstatek a prostoru > mraky, se podobne kroky ze stran poskytovatelu prostoru daji ocekavat. > Za fin. server AliaWeb finance muzu rict, ze tento krok bereme jako > standartni, a ze je to z nasi strany pobidka klientum. > Nabizime tuto pobidku > v obdobi pradznin a v obdobi pocatku roku. Klienti si na toto > jiz zvykli a > vedi, ze v tetno termin bude reklama vzdy levnejsi. > V mesicich klidu je inzerce na internetu navic jeste "cistci" (skolaci > odjeli a tak na netu zustavaji opravdu jen ti verni, a tak kvalitou je > reklama v tomto obdobi mozne efektivnejsi) a tak tedy zaroven > bojujeme proti > mytu, ktery casto slysime ze stran klientu, ze v lete nema > cenu inzerovat. > Prave naopak, pokud chce nekdo zkusit inzerci na webu leto je > pro nej jako > stvorene. Vetsina serveru totiz nabizi zajimave pobidky, at > uz v podobe slev > ci urcity objem impresi navic. > Myslim ze je to opravdu vyhodne a pro klienty lukrativni. > Takovy test na > sezonu, kdy klient bude vedet ze inzerovat na netu skutecne > ma vyznam, navic > ma za sebou zkusenost z leta, kdy si to za levnejsi peniz > zkusil a efekt > tudiz zna. > > > S pozdravem > > > > Zdenek Polach, Mobil Media a.s. > > Jakozto zastupce Mobil media urcite nabizite v lete klientum > take jiste > nejake zajimave pobidky nebo se pletu ? :-) > > > Petr Hanisch > www.aliaweb.cz > > > > -----Původní zpráva----- > > Od: Zdeněk Polách [mailto:vreco@bonusweb.cz] > > Odesláno: 9. července 2002 14:53 > > Komu: reklama@nawebu.cz > > Předmět: Prazdninovy dumping > > > > > > Pekne letni odpoledne, > > > > zajimalo by me, jaky je vas nazor na nasledujici dumpingove > > prazdninove > > nabidce a obecne o vlivu podobnych dumpingovych nabidek na > internetovy > > reklamni trh a jeho vseobecne vnimani. > > > > S pozdravem > > > > Zdenek Polach, Mobil Media a.s. > > > > > > > > > Subject: Media Computer Pressu nabizeji 100 % inzerce zdarma! > > > > > > > > > Vazena redakce, > > > > > > prazdninove mesice, ktere jsou povazovany nejen za > > > internetovou "okurkovou > > > sezonu", vyrazne pozmenuji strukturu uzivatelu Internetu. V > > prilozene > > > tiskove zprave se dozvite nejen o tom, ze se jedna o > > > kvalitativni zmenu k > > > lepsimu, ale i o tom, ze Computer Press pripravil pro on-line > > > inzerenty > > > neopakovatelne vyhodnou nabidku. > > > S pranim hezkeho dne a s pozdravem - Boris KEKA > > > _________________________________________________________________ > > > Boris Keka, Computer Press, a. s. > > > tel.: (02) 25273930-3, kl. 33, GSM: 0603 58 19 29, fax: > 02-25273934 > > > Pod Vinici 23, 143 00 Praha 4, ICQ: 75822992 > > > www.cpress.cz > > > > > > ***** > > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 16:32 CEST