---> Bonjour! > ked budem predsa planovat kampan na nove auto, > tak urcite radsej cez prazdniny, ked budem mat > cistejsiu cielovu skupinu od ludi, ktori > nepracuju a nemaju na to peniaze. Vite, nakupovat u nas doma chodi matka, ale ja rozhoduji o tom, jake koupi jogurty, bratr rozhoduje o nakupovanem pecivu... Kdyz rodina kupuje auto, otec obvykle vybere nekolik modelu podle ucelu a moznosti rodiny, ale o zaverecnem vyberu vetsinou rozhoduji deti. Manzelky obvykle maji vliv na vyber potahu, barvu karoserie a o prislusenstvi. Lekari za leky neplati, ale predepisuji je, proto dostavaji reklamni ponozky, jsou zvani na zahranicni sympozia a dostavaji nadstandardni vybaveni ordinace. Jinymi slovy: ten, kdo za produkty plati, nemusi byt zaroven tim, kdo rozhoduje o jejich koupi. Behem reklamni kampane je zbytecne soustredit se na platce, dulezite je oslovit lidi, kteri rozhoduji. Na to existuji studie -- http://www.emarketer.com/ -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 19:44 CEST