Pokud mate zkusenost z medialnimi agenturami tak by jiste vite, ze klientu je pres leto jako safranu. Vite to vy, vi to klient, vi to medialka, tak proc si hrat na neco co nemam. Smozrejme je kazdeho vec jak k tomu pristoupi, notebene jestlize meidazastupitele nuti (mozna silny vyraz, spise premlouvaji, doporucuji :-)sve klienty aby davali pobidku a v lete nabizeli k reklame neco navic, tedy free imprese, ci reklamu levnejsi, tak ai dobre vedi proc to delaji. Internet je stale oproti jinym mediim takova popelka, kde reklamy obecne neni mnoho a tak se snazi stale necim novym priolakat inzerenty. Jestli jednaz cest vede pres letni slevy, proc to neudelat. Jinou otazkou je jaka je vyse slev ci pobidek, zda to reklamu nedegraduje. Petr Hanisch > -----Původní zpráva----- > Od: Elektrika.cz, Miroslav Minarik [mailto:m.minarik@elektrika.info] > Odesláno: 9. července 2002 16:36 > Komu: Zdeněk Polách > Předmět: Re[2]: Prazdninovy dumping > > > 100% souhlasim! Informace typu "napr. 100% navyseni impressi" ci > informacni banner typu "zde muze byt vase reklama" jasne dava najevo, > ze nemaji prodany prostor. > Muj osobni nazor je lepsi byt navenek vyprodan. I pres to, ze vsichni > vime nakolik byva prostor procentuelne vyprodan. Jednoduse zakaznikovi > naznacovat spise, ze je velky zajem nez, ze zajem neni. Pak se najdou > experti, kteri nam sdeluji, ze si pockaji az u nas bude nejake > neprodane misto (jako v casopise) a to se pak nabizi s velkou slevou. > > Toho se u nas nedockaji. Radeji to vybartrujeme za kartacky na zuby, > nez abychom to dali jen tak levneji firme, ktera rocne > utrati za reklamu v casopise > 600 tisic, ale hada se o 5 tisic na webove reklame. > > Pokud si nekdo chce udrzet dobry kurz za impressi nesmi jit nizko, > tedy ani sezonne. Neco jineho je, kdyz zakaznik koupi balik impressi a > po uzavreni obchodu se mu pusti "ventil" neprodaneho > prostoru, s tim, ze > se to zduvodni vcasnou platbou, ci dobrym zakaznikem. > Muj nazor na letni pristupy je trosku odlisny, protoze k nam tolik > dorostu nechodi. > > Je to o vychove inzerentu, ale opet je to muj osobni nazor vzhledem k > typu nasich odbornych inzerentu. Kdo jednou vypusti sezonni slevy, > muze ocekavat, ze mu nekteri zmizi a budou cekat jen na slevu (za > nic). > -- > S pozdravem, > Elektrika.cz, Miroslav Minarik mailto:m.minarik@elektrika.info > > > O tom by vedeli vice neco nasi reklamni specialiste, me jen > zajimal nazor > tykajici se toho dumpingu. Ja osobne si myslim, ze je > kontraproduktivni > davat 100% navyseni impresi... > Pokud vim, nase obchodni oddeleni dava 25% navic na popud > ARBOmedia, ale > nemyslime si, ze by mely byt prazdninove slevy necim obvyklym. Neznam > nabidky jinych medii, ale ani v nabidkach MF DNES jsem > nenarazil na podobne > slevy v souvislosti s prazdninami (samozrejme mohu mit spatne > informace). > Me osobne tyhle dumpingy pripadaji jako sdeleni serveru: "o > prazdninach k > nam nikdo nechodi a nemame inzertne zajimavou skupinu, takze > vyuzijte nasi > akce a pojdte do toho s 50% slevou na vsechny kampane". > > Zdenek Polach > > > > -----Original Message----- > From: Petr Hanisch [mailto:Petr.Hanisch@AliaWeb.cz] > Sent: Tuesday, July 09, 2002 3:16 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Prazdninovy dumping > > > Zdravim a preji hezky den, > > "sezonni dumping" by mozna znelo jeste vystizneji. Tato > tradicni pobidka > klientum, inzerovat i pres okurkove obdobi, se my zda jako > logickym krokem > vetsiny znamych serveru. Ono to totiz nefunguje jen na > interentovem trhu. > Pokud mam obchod, kde mi prebyva nejake zbozi, snazim se ho > prodat se > slevou. Protoze reklamni trh je bohuzel sezonni zalezitosti da se > predpokladat, ze v obdobich kdy je klid, reklamy je > neodstatek a prostoru > mraky, se podobne kroky ze stran poskytovatelu prostoru daji ocekavat. > Za fin. server AliaWeb finance muzu rict, ze tento krok bereme jako > standartni, a ze je to z nasi strany pobidka klientum. > Nabizime tuto pobidku > v obdobi pradznin a v obdobi pocatku roku. Klienti si na toto > jiz zvykli a > vedi, ze v tetno termin bude reklama vzdy levnejsi. > V mesicich klidu je inzerce na internetu navic jeste "cistci" (skolaci > odjeli a tak na netu zustavaji opravdu jen ti verni, a tak kvalitou je > reklama v tomto obdobi mozne efektivnejsi) a tak tedy zaroven > bojujeme proti > mytu, ktery casto slysime ze stran klientu, ze v lete nema > cenu inzerovat. > Prave naopak, pokud chce nekdo zkusit inzerci na webu leto je > pro nej jako > stvorene. Vetsina serveru totiz nabizi zajimave pobidky, at > uz v podobe slev > ci urcity objem impresi navic. > Myslim ze je to opravdu vyhodne a pro klienty lukrativni. > Takovy test na > sezonu, kdy klient bude vedet ze inzerovat na netu skutecne > ma vyznam, navic > ma za sebou zkusenost z leta, kdy si to za levnejsi peniz > zkusil a efekt > tudiz zna. > > > S pozdravem > > > > Zdenek Polach, Mobil Media a.s. > > Jakozto zastupce Mobil media urcite nabizite v lete klientum > take jiste > nejake zajimave pobidky nebo se pletu ? :-) > > > Petr Hanisch > www.aliaweb.cz > > > > -----Původní zpráva----- > > Od: Zdeněk Polách [mailto:vreco@bonusweb.cz] > > Odesláno: 9. července 2002 14:53 > > Komu: reklama@nawebu.cz > > Předmět: Prazdninovy dumping > > > > > > Pekne letni odpoledne, > > > > zajimalo by me, jaky je vas nazor na nasledujici dumpingove > > prazdninove > > nabidce a obecne o vlivu podobnych dumpingovych nabidek na > internetovy > > reklamni trh a jeho vseobecne vnimani. > > > > S pozdravem > > > > Zdenek Polach, Mobil Media a.s. > > > > > > > > > Subject: Media Computer Pressu nabizeji 100 % inzerce zdarma! > > > > > > > > > Vazena redakce, > > > > > > prazdninove mesice, ktere jsou povazovany nejen za > > > internetovou "okurkovou > > > sezonu", vyrazne pozmenuji strukturu uzivatelu Internetu. V > > prilozene > > > tiskove zprave se dozvite nejen o tom, ze se jedna o > > > kvalitativni zmenu k > > > lepsimu, ale i o tom, ze Computer Press pripravil pro on-line > > > inzerenty > > > neopakovatelne vyhodnou nabidku. > > > S pranim hezkeho dne a s pozdravem - Boris KEKA > > > _________________________________________________________________ > > > Boris Keka, Computer Press, a. s. > > > tel.: (02) 25273930-3, kl. 33, GSM: 0603 58 19 29, fax: > 02-25273934 > > > Pod Vinici 23, 143 00 Praha 4, ICQ: 75822992 > > > www.cpress.cz > > > > > > ***** > > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 16:46 CEST