Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR

From: Michal Krejci (mkrejci@arbomedia.cz)
Date: 04. 09. 2001, 09:46 CEST


Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize, Financni noviny 
a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i na dalsich ). 
Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho omezeni frekvence 
a to :

-  na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele kampane ( na vsech 
serverech dohromady )
- na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu

Cilem techto technik je 

a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a tim dosazeni 
spise negativniho komunikacniho dopadu
b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim optimalizovat 
jednotkovou cenu zasahu

Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a zatim nepouzitou 
technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany zadavatelu reklamy. 
Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani dosazenich cisel s 
porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku nepouzily. Upozornuji, ze 
pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych serverech 
stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro Telecom ), nebot je 
preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany do celeho obdobi 
kampane.

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST