Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize, Financni noviny a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i na dalsich ). Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho omezeni frekvence a to : - na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele kampane ( na vsech serverech dohromady ) - na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu Cilem techto technik je a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a tim dosazeni spise negativniho komunikacniho dopadu b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim optimalizovat jednotkovou cenu zasahu Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a zatim nepouzitou technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany zadavatelu reklamy. Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani dosazenich cisel s porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku nepouzily. Upozornuji, ze pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych serverech stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro Telecom ), nebot je preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany do celeho obdobi kampane. s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST