Jako uzivatel to mohu hodnotit jen kladne - jakakoliv omezeni otravne reklamy potesi :-) Podle meho nazoru je ovsem efekt takovych omezeni spise dobry pro znacku (nebudu pri pohledu na stokrat shlednute vidle videt rude :-) nez ze by dramaticky ovlivnil napr. CTR. BTW na Atlasu si s ruznymi kombinacemi omezeni hrajeme uz dele (mame ted napr. pop-upy omezene na kombinaci impresi a max. 1 shlednuti na uzivatele tydne, skyscrapery omezene globalne (1 sky na den a uzivatele), v ramci kampane i v ramci jednoho serveru Atlasu, pouze na uzivatele se zapnutymi cookies, pouze na ty, kdo maji urcitou mininalni velikost okna, aby ho videli be scrollovani atd.), ovsem nemel bych odvahu tech 5-15 radku kodu nazyvat zcela novou a nepouzitou technologii :-) Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz] Sent: Tuesday, September 04, 2001 9:47 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize, Financni noviny a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i na dalsich ). Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho omezeni frekvence a to : - na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele kampane ( na vsech serverech dohromady ) - na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu Cilem techto technik je a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a tim dosazeni spise negativniho komunikacniho dopadu b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim optimalizovat jednotkovou cenu zasahu Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a zatim nepouzitou technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany zadavatelu reklamy. Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani dosazenich cisel s porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku nepouzily. Upozornuji, ze pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych serverech stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro Telecom ), nebot je preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany do celeho obdobi kampane. s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST