RE: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 04. 09. 2001, 10:21 CEST


Jako uzivatel to mohu hodnotit jen kladne - jakakoliv omezeni otravne
reklamy potesi :-) Podle meho nazoru je ovsem efekt takovych omezeni
spise dobry pro znacku (nebudu pri pohledu na stokrat shlednute vidle
videt rude :-) nez ze by dramaticky ovlivnil napr. CTR.

BTW na Atlasu si s ruznymi kombinacemi omezeni hrajeme uz dele (mame ted
napr. pop-upy omezene na kombinaci impresi a max. 1 shlednuti na
uzivatele tydne, skyscrapery omezene globalne (1 sky na den a
uzivatele), v ramci kampane i v ramci jednoho serveru Atlasu, pouze na
uzivatele se zapnutymi cookies, pouze na ty, kdo maji urcitou mininalni
velikost okna, aby ho videli be scrollovani atd.), ovsem nemel bych
odvahu tech 5-15 radku kodu nazyvat zcela novou a nepouzitou technologii
:-)

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz




-----Original Message-----
From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
Sent: Tuesday, September 04, 2001 9:47 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR


Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize, Financni
noviny 
a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i na dalsich
). 
Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho omezeni
frekvence 
a to :

-  na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele kampane ( na
vsech 
serverech dohromady )
- na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu

Cilem techto technik je 

a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a tim
dosazeni 
spise negativniho komunikacniho dopadu
b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim optimalizovat 
jednotkovou cenu zasahu

Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a zatim
nepouzitou 
technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany zadavatelu
reklamy. 
Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani dosazenich cisel s

porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku nepouzily.
Upozornuji, ze 
pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych serverech 
stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro Telecom ),
nebot je 
preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany do celeho
obdobi 
kampane.

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST