RE: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR

From: Michal Krejci (mkrejci@arbomedia.cz)
Date: 04. 09. 2001, 14:36 CEST


Hezke odpoledne,

klient neuvazoval o vyuziti zahranicnich serveru predevsim proto, ze je 
ocekavan zasah stejne cilove skupiny na ceskych ekonomicko-financnich 
serverech a asi tez z duvodu, ktery vy tez uvadite, tedy ceny nejmene 4x 
vyssi. Nepredpokladam, ze by pak CTR bylo tez 4x vyssi, pokud zjednodussim a 
odhlednu od imageovych dopadu bez prokliku.

Rozdil od doposud pouzivanych technik ( napr. Atlas - prispevek p.Lahvicky ) 
je v tom, ze omezeni frekvence se provadi na cele kampani. Pokud by v ni bylo 
napr. 10 serveru, omezeni napr. na max. 2 zobrazeni na kazdem serveru ( ci 
reklamni pozici ) nic neresi, nebot celkove omezeni pak dosahuje max. 20. 
Technologie site adMaster network umoznuje jak omezeni na urovni cele 
kampane, tak i jednotlivych serveru ci reklamnich produktu. Je tak mozne 
vhodnou kombinaci dosahovat velmi zajimavych efektu. U kazde z urovni lze 
zadat nejenom maximalni pocet zobrazeni, ale tez lhutu, po kterou omezeni 
plati ( cela kampan - pocet tydnu - pocet dnu - pocet hodin ). 

Celou techniku lze samozrejme pouzit pouze pro kampane ci jejich casti, 
realizovane v siti adMaster network. K dotazu p. Symerskeho z RI tedy uvadim, 
ze Mobil je clenem teto site a obecne lze tedy na nem tyto kampane spravovane 
ARBOmedia realizovat.

S nazorem p.Lebra z MIA plne souhlasim. Vtip a kouzlo teto technologie vsak 
spociva v tom, ze nevyzaduje jakekoliv upravy stranek na strane serveru a 
umoznuje nam v podstate okamzite pustit masivni kampan s uzitim uvedenych 
technik ( a rady delsi ) primo z administracniho systemu site adMaster. Tato 
technologie nespravuje pouze pop-upy, ale zaroven tez interstitials, 
out-of-the-box, mouse ads, sticky ads a radu dalsich. Vice naleznete na

http://www.arbomedia.cz/strany/inter/i3a.asp

Michal Krejci

---------- Original Text ----------

From: "Peter" <peter@imachina.cz>, on 4.9.2001 11:06:

Hezky hezky, pane Krejci, blahopreji k uspechu pri prodeji online kampane s
frequency limitem. Zajimalo by mne, jestli jste uvazovali s produktem jako
Jaguar umisteni na (krome Vami jmenovanych serveru) i na zahranicnich
business serverech s filtrem na uzivatele z domen koncicich na .cz? (vim, ne
vsichni z CR se pripojujeme na net z .cz domen, ale to uz je tema na dalsi
diskuzi ...)

Exkluzivita produktu i cilove skupiny (predpokladam, zadani pro plan kampane
jsem nevidel) vyzaduje osloveni na nejlepe vsech moznych serverech, ktere si
lide, co si chteji poridit "Jago" nejspis ctou : WSJ, FT, Industry standard
... a tyto servery mezi ne urcite popri Vami zminovanych ceskych serverech
patri (ale podlozene daty to nemam, opet tema na samostatnou diskuzi, jenom
snad, z nasich zkusenosti z minulych kampani na zahranicnich serverech je
navstevnost .com serveru uzivateli z CR prekvapive vysoka a urcite
srovnatelna s navstevnosti jejich .cz variant).

Moznym problemem a barierou pri inzerci "venku" je jeji vyssi cena, to je
ale opet na delsi diskuzi s tematem "ROI".

Pekny den Vam vsem,

--
Peter Podolinsky
iMACHINA s.r.o. | Sudomerska 25 | 130 00 Praha 3
mail peter@imachina.cz | tel. 02/ 22 71 63 97 | fax 02/ 22 72 14 88
navstivte nasi novou prezentaci na adrese www.imachina.cz


> -----Original Message-----
> From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> Sent: Tuesday, September 04, 2001 9:47 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR
>
>
> Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize,
> Financni noviny
> a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i
> na dalsich ).
> Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho
> omezeni frekvence
> a to :
>
> -  na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele
> kampane ( na vsech
> serverech dohromady )
> - na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu
>
> Cilem techto technik je
>
> a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a
> tim dosazeni
> spise negativniho komunikacniho dopadu
> b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim
> optimalizovat
> jednotkovou cenu zasahu
>
> Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a
> zatim nepouzitou
> technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany
> zadavatelu reklamy.
> Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani
> dosazenich cisel s
> porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku nepouzily.
> Upozornuji, ze
> pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych
> serverech
> stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro
> Telecom ), nebot je
> preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany
> do celeho obdobi
> kampane.
>
> s pozdravem
>
> Mgr. Michal Krejci
> Head of Internet Sales - AdMaster project
> ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> http://www.arbomedia.cz
> Tel    +420 2  510 82 224
> Fax   +420 2  510 82 105
>
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST