Re: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR

From: Michal Krejci (mkrejci@arbomedia.cz)
Date: 04. 09. 2001, 10:28 CEST


Absolutne souhlasim, pro planovani je to nesmirne obtizne a nema to vubec nic 
spolecneho s kapacitou pozic merene v impresich. Nastesti mame presne 
statistiky o navstevnosti pozic tez z hlediska unikatnich navstevniku za dane 
obdobi ( dle cookies i IP adres ) a proto muzeme frekvenci omezene kampane 
bez problemu planovat. Problematicke je to v pripade, ze nam na jedne pozici 
jede vice frekvenci omezenych kampani ve stejnem obdobi. Pak je treba 
planovat pouze na cast kapacity, nebot nektery unikatni navstevnik se na HP 
daneho serveru opravdu v danem obdobi objevi napr. pouze jednou.

Michal Krejci

---------- Original Text ----------

From: "miroslav.kucera" <miroslav.kucera@interval.cz>, on 4.9.2001 09:48:

Zdravim,

u takovych kampani je ovsem problem, ze tezko odhadnete konkretni pocet
zobrazeni, delku a tedy i cenu kampane. IMHO ale dve zobrazeni reklamy
jednomu uzivateli se mi zdaji docela malo.

miroslav.kucera = [ www.interval.cz ]


----- Original Message -----
From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, September 04, 2001 9:46 AM
Subject: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR


| Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize, Financni
noviny
| a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i na dalsich ).
| Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho omezeni
frekvence
| a to :
|
| -  na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele kampane ( na
vsech
| serverech dohromady )
| - na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu
|
| Cilem techto technik je
|
| a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a tim dosazeni
| spise negativniho komunikacniho dopadu
| b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim optimalizovat
| jednotkovou cenu zasahu
|
| Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a zatim nepouzitou
| technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany zadavatelu
reklamy.
| Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani dosazenich cisel s
| porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku nepouzily. Upozornuji,
ze
| pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych serverech
| stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro Telecom ), nebot
je
| preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany do celeho
obdobi
| kampane.
|
| s pozdravem
|
| Mgr. Michal Krejci
| Head of Internet Sales - AdMaster project
| ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
| Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
| Email:   mkrejci@arbomedia.cz
| http://www.arbomedia.cz
| Tel    +420 2  510 82 224
| Fax   +420 2  510 82 105
|
| --------------------------------------------------------------------------
| Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
|
|


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST